Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Domein wordt doorgestuurd?

Pagina: 1
Acties:

• John2B
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 25-07 19:41

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Ik heb twee domeinen die ik host bij één en dezelfde provider en heb volledige toegang.

Nu heb ik als ik het ene domein wil bekijken komt die ineens uitkomt op het andere domein (alsof er een forward op staat)

In de root staat alleen een index.html niks bijzonders, maar zelfs als ik de root leeg maak blijft de forward bestaan. Diverse browsers en andere PC en Smartphone gebruikt om lokale cache ed uit te sluiten.

Een forward op hosting nivo zou na bovenstaande een logische volgende mogelijke kunnen verklaring zijn. Helaas ook daar staat niets ingesteld.

Wel heb ik google analytics aangemaakt voor beide websites, maar heeft met forward niets te maken (maar je weet maar nooit, dus vermeld het maar even) Analytics aangemaakt onder één en hetzelfde account, met andere analytics ID en domeinnaam)

Het gaat om het volgende domein die geforward wordt:

http://www.mocnikova.com/

De forward ziet komt dus uit op m'n andere domein en zit de url er zo uit:

https://zivaci.eu/shop/?SID=1kq5a22vj9r32ubblp6euj49q3

Iemand een idee?

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:06

Ragdoll

excommunicado

Vhost aangemaakt die linkt naar beide domeinnamen? (Als er gebruikt wordt gemaakt van apache)

• dr0ptheb0mb
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

dr0ptheb0mb

F.O.A.D. - L.A.M.F.

Vaak is er een default domein ingesteld en wordt alles waar geen site naar is geüpload doorgezet naar die default. Heb je geen directadmin of iets dergelijks waar je dat in kunt stellen?

er zit een knop op je PC / die helpt je zo uit de puree / druk hem in en ga maar mee / de bloemen buiten zetten

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Beide domeinen staan wel op dezelfde PrivateCloud.

vhost? waar kan ik dat nakijken. plesk?

Het heeft overigens altijd gewoon gewerkt, ik vermoed dat er iets is gewijzigd door hostingbedrijf met het uitrollen van SSL en optimalisatie van Magento (caching) En omdat beide domeinen op dezelfde private cloud draaien lijkt me dat aannemelijk dat daar iets fout gaat?

https://gordonlesti.com/projects/lestifpc/

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:06

Ragdoll

excommunicado

Waar draait de server precies op?
Welke software?

[Voor 20% gewijzigd door Ragdoll op 13-05-2015 23:08]

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
PrivateCloud onder Linux Ubuntu-14.04-x86_64 realhosting.nl

[Voor 15% gewijzigd door John2B op 13-05-2015 23:20]

• MrChillax
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-03-2019
Hoe kun je je webserver beheren? Heb je een plesk control panel of root access ?
Waarschijnlijk is het gewoon een forward in je virtualhost of in je domein bij je provider hiervan.

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Plesk control panel toegang, maar ik heb daar voor dat domein nog niets gedaan of gewijzigd. Website wordt elders gebouwd dus ben in afwachting daarvan. Had dus alleen een index.html geplaatst met welkom, hier komt blabla.

[Voor 84% gewijzigd door John2B op 14-05-2015 18:52]

• neokarasu
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:18
Heb je ook directe toegang tot de commandline?
Want dan kan je gelijk zien wat er als vhosts ingesteld staan en weet je of het aan de default vhost ligt.
(als je apache hebt dan kan je "apache2ctl -S" gebruiken bijvoorbeeld)

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Hoe kan ik een commendline toegang opstarten, heb dat wel aangevraagd en is geactiveerd. Daar moet ik putty voor installeren neem ik aan. Verder eigelijk geen ervaring mee.

Heb het domein even op SUSPEND gezet, maar redirect gaat gewoon door naar webshop?

[Voor 83% gewijzigd door John2B op 14-05-2015 19:08]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True