Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geen muis en tb met bootcamp (Win7) installatie

Pagina: 1
Acties:

• martijneshuis
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-09 01:51
Tijdens de installatie van Windows 7 met sp1 op mijn Imac met Yosemite 10.10.3 met bootcamp
werkt mijn muis en toetenbord niet.
De hele installatie gaat perfect, zoals windows drivers op usb stick, externe cd speler met
originele windows 7 pro x64.
Maar dan moet ik een naam ingeven, en werkt muis en tb niet. Ik denk zelf dat het komt omdat er alleen
maar usb 3,0 poorten zijn. Windows heeft waarschijnlijk de drivers voor usb 3,0 nog niet geinstalleerd?
Ook bluetooth werkt niet, en een andere usb poort ook niet.
Hoe kan ik toch windows 7 op mijn mac zetten?

• iSonic
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-09 11:56
Bootcamp drivers ook geïnstalleerd zoals hier beschreven?

https://support.apple.com/nl-nl/HT201163#10

• martijneshuis
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-09 01:51
Het is eindelijk gelukt.....
Overigens had ik de bootcamp drivers al in OSX met bootcamp assistent op een usb stick gezet.
Maar bootcamp gaat ie pas installeren nadat je je naam hebt ingevuld.
Ik heb een HP muis en toetsenbord gepakt.
Tijdens de installatie continue op de muis en tb gedukt/geklikt zodat deze werken tijdens de installatie.
En nu ineens, met het invullen van mijn naam deed hij het ineens !!!!!
Toen bootcamp geinstalleerd, en was daarna op het bureaublad.
Nu kan ik eindelijk GTA 5 spelen!!!
Toch bedankt voor de goede en snelle hulp.
Misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True