Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tragamota
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10-09 00:31
hallo,

Ik een probleem met mijn Wifiadapter, hij kan mijn eigen internet verbinding niet vinden maar andere netwerken kan hij wel zien. Soms als mijn pc is opstarten maakt hij verbinding voor een korte perioden en daarna kan hij het netwerk niet meer vinden.

Specs:

Sitecom WL-181 300n
Asrock B85m pro4

Groetjes,

Ian

• haik01
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2018
Wat voor modem of WiFi apparaat (de zender) heb je? Merk, type?

• 646678
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Is je eigen Wi-Fi signaal wel zichtbaar op andere apparaten? Hoeveel meter ben je verwijderd van de router?

• Sitecom Webcare
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17-02-2017

Sitecom Webcare

Bedrijfsaccount Sitecom
Wat andere vragen om naar een mogelijke oplossing te werken:
- kun je met andere apparaten wel een stabiel verbinding behouden met het netwerk op dezelfde plek?
- Kun je met de adapter met een ander netwerk wel goed verbinden? Zo ja, helpt het verwijderen en opnieuw aanmaken van het draadloze voorkeursprofiel?
- Welk besturingssysteem is geïnstalleerd?
- Maak je gebruik van de utility bij de driver om te verbinden of van Windows' eigen WZC/WLan AutoConfig utility?
- Helpt een herinstallatie met de chipset drivers?
- Helpt het instellen van een ander draadloos kanaal op de (modem)router?

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

[Voor 7% gewijzigd door Sitecom Webcare op 14-05-2015 16:23]

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe is het bereik wanneer je wel verbinding hebt? Erg slecht wellicht? Wat gebeurt er wanneer je dichterbij het accesspoint gaat zitten? Werkt het dan wel goed? Heb je een goed WIFI kanaal gekozen met zo min mogelijk interferentie / storing van andere netwerken?

Frontpagemoderatie Forum

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True