Toon posts:

iPod classic zit vast op vergrendeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:
Mijn ipod classic 120 gb staat op vergrendeling. Na loskoppelen uit auto van radio blijft scherm vast staan. Maar ook vergrendeld. Ik kan dus niet resetten (menu + middelste knop) omdat deze vergrendeld is
Ondernomen acties:
-Ipod reageert niet op verschuiven vergrendelknop aan bovenzijde
-bij opnieuw aansluiten in auto wordt aangegeven dat device is losgekoppeld (dus er wordt geen verbinding gemaakt)
-aansluiten op computer (zowel windows als mac) maakt ipod geen verbinding cq. komt niets in beeld bij computer; ook in itunes dus niet zichtbaar. Ook niet via verkenner en/of finder.

wie heeft er nog een tip? of is het een kwestie van openbreken?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Wat bedoel je precies met vergrendeld? Geef anders eens een screenshot van je iPod. Ik meen me te herinneren dat je een warme en koude reset hebt op een iPod. Maar dat weet ik niet meer zeker. Wellicht dat een fotootje van het iPod scherm wat meer duidelijkheid kan scheppen.
Bedankt.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarschijnlijk vastgelopen + knopje kapot?

Leeg laten lopen en hopen dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:24

Speedmaster

Make my day...

Google even op Reiboot, download en installeer het, misschien dat je daarmee je iPod kan herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk toch eerst batterij leeg laten lopen. Krijg geen enkele verbinding met computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt inderdaad het beste je iPod helemaal leeg laten lopen, en dan weer opladen. Mocht hij dan niet helemaal willen opstarten, probeer hem dan te herstellen via iTunes.

via onderstaande linkje word uitgelecht hoe je iPod kunt herstellen
http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/classic/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Batterij ipod leeg laten lopen. Doet het weer. Problem solved.
Pagina: 1