Hallo,
Vorige week donderdag heb ik deze kaart gekocht bij Alternate, vrijdag kwam hij binnen, tot zo ver prima.
Na hem ingebouwd te hebben en drivers geïnstalleerd te hebben geen problemen, nadat ik een spel opstartte om hem wat meer te testen werd mijn scherm na +/- een minuut zwart, maar bleef het geluid doorlopen, bang dat ik wat fout gedaan, drivers gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, probleem bleef zich voordoen elke keer dat de kaart zich moest "inspannen".
Diezelfde dag nog retour gezonden maar ik kreeg vandaag de melding :
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik zou misschien zelf denken de voeding of het moederbord maar aangezien mijn huidige kaart (zie bijgevoegde afbeelding) als sinds augustus zonder problemen werkt met 3d renderen, games etc. heb ik eigenlijk geen idee...
Hopelijk heeft iemand hier een suggestie?
Huidig systeem :
Vorige week donderdag heb ik deze kaart gekocht bij Alternate, vrijdag kwam hij binnen, tot zo ver prima.
Na hem ingebouwd te hebben en drivers geïnstalleerd te hebben geen problemen, nadat ik een spel opstartte om hem wat meer te testen werd mijn scherm na +/- een minuut zwart, maar bleef het geluid doorlopen, bang dat ik wat fout gedaan, drivers gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, probleem bleef zich voordoen elke keer dat de kaart zich moest "inspannen".
Diezelfde dag nog retour gezonden maar ik kreeg vandaag de melding :
Vanmiddag opgehaald en teruggeplaatst, maar bij mij nog steeds het zelfde probleem.Na het plaatsen van de videokaart in één van onze test opstellingen, geeft de opstelling na inschakelen direct beeld op de monitor. Na het installeren van de benodigde software (stuurprogramma's) is de videokaart een geruime tijd onderworpen aan diverse grafische tests, o.a. Unigine Heaven & Valley, FurMark en Battlefield 4. Hierbij is het opgegeven probleem niet geconstateerd.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik zou misschien zelf denken de voeding of het moederbord maar aangezien mijn huidige kaart (zie bijgevoegde afbeelding) als sinds augustus zonder problemen werkt met 3d renderen, games etc. heb ik eigenlijk geen idee...
Hopelijk heeft iemand hier een suggestie?
Huidig systeem :