Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Playstation 4 headset suggesties?

Pagina: 1
Acties:

• MrAelon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13:25
Goedemiddag Tweakers,

Ik speel al geruime tijd op de Playstation 4 met het standaard oortje. Prima ding maar het is eigenlijk wel tijd voor "de volgende stap". Aangezien je via Google voornamelijk uitkomt bij sites als Beslist.nl waarvan ik het oordeel niet zo vertrouw vroeg ik mij af of iemand hier suggesties heeft. Voorkeur is draadloos maar kwaliteit staat voorop, budget rond de 50 - 100 euro.

Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De zoekfunctie op dit forum werkt ook prima. Het onderwerp is al eindeloos vaak voorbij gekomen.

[Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 13-05-2015 17:43]

39

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Inderdaad al honderden keren langs gekomen, maar ik gebruik deze: pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Ik heb de Gold ook getest naast bovenstaande, maar de PS variant geeft meer volume en een vollere bas.

• rjm81
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-09 16:59

• Roytoch
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:03

Roytoch

Nietes

Deze:
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
komt er goed uit, maar zoals bram1984 aangeeft en ik zelf kan bevestigen is het laag niet heeeel goed aanwezig. Opvallend genoeg wel als je de usb-stick in je laptop steekt (dat werkt), maar niet uit de PS4. Bovendien is de mic niet geweldig.

Welles

• MrAelon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13:25
Excuus! Redelijk nieuw hier, had wel wat gezocht maar was gericht op pc. Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True