Ik heb hier al heel veel naar gezocht en ik denk dat het gewoon niet kan maar ik wil het volgende doen:
In mijn view doe ik als volgt een foreach
Ik heb een ViewModel "PostTestViewModel", daarin heb ik een property gedefinieerd die ook terug komt in NestedModel, deze wordt netjes gebind. Het probleem is echter dat NestedModel ook een nested Model heeft en deze is in PostTestViewModel altijd null. In de post data zie ik dan ook staan: "Namespace.PathTo.Model".
Zodra ik hidden fields ga zitten maken om elke property te setten dan worden deze wel gebind maar dat lijkt mij toch niet de bedoeling? Het zijn namelijk ook geen waardes die die in een input horen.
In mijn view doe ik als volgt een foreach
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| @foreach (var PostTestViewModel in Model.NestedModel) { using (Html.BeginForm("Action", "Controller", PostTestViewModel)) { //Ter test <input type="hidden" name="ObjectId" value="@Model.ObjectId" /> <input type="submit" value="Book" class="btn btn-default" /> } } |
Ik heb een ViewModel "PostTestViewModel", daarin heb ik een property gedefinieerd die ook terug komt in NestedModel, deze wordt netjes gebind. Het probleem is echter dat NestedModel ook een nested Model heeft en deze is in PostTestViewModel altijd null. In de post data zie ik dan ook staan: "Namespace.PathTo.Model".
Zodra ik hidden fields ga zitten maken om elke property te setten dan worden deze wel gebind maar dat lijkt mij toch niet de bedoeling? Het zijn namelijk ook geen waardes die die in een input horen.
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.