Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Help! Blokken met vervormde emoticons op beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Annski
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 03-01-2016
Hallo allemaal,

Sinds kort krijg ik wanneer ik op het internet ga (firefox) soms ineens op de internet pagina's allemaal vervormde blokken te zien met wat lijkt emoticons. als ik eroverheen scrol verdwijnt het weer. Deze blokken kwamen ook terug waneer ik word documenten open had staan en op pdf's. Ik heb al op het internet naar informatie hierover gezocht, maar er is niets over te vinden. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is, is dit een virus? Ik heb een stuk van een print screen geupload waarop het te zien is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

http://nl.tinypic.com/r/28jgkrk/8

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:00

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Firefox lijkt iets veranderd te hebben aan de renderengine waardoor 'ie vooral bij het wisselen tussen tabs nog wel eens wat spul door elkaar lijkt te halen. Ik denk dat dit daar ook aan gerelateerd is. Geen zorgen over maken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• TECHcrime
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:35
Heb je niet ineens extra plugins in FireFox? Zijn het Word en PDF bestanden die vanuit FireFox worden geopend, of ook direct vanaf je eigen schijf?

Heb je een zelfde probleem wanneer je alleen met bijvoorbeeld Chrome werkt (En dus FireFox gesloten houden) ?

[Voor 12% gewijzigd door TECHcrime op 13-05-2015 17:18]

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft natuurlijk weinig met je videokaart of beeldscherm te maken. Schopje richting CSA.

• Annski
br00ky schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:29:
Dit heeft natuurlijk weinig met je videokaart of beeldscherm te maken. Schopje richting CSA.
Excuses, Ik dacht dat dit wat met mijn beeldscherm te maken had!

• Annski
TECHcrime schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:17:
Heb je niet ineens extra plugins in FireFox? Zijn het Word en PDF bestanden die vanuit FireFox worden geopend, of ook direct vanaf je eigen schijf?

Heb je een zelfde probleem wanneer je alleen met bijvoorbeeld Chrome werkt (En dus FireFox gesloten houden) ?
Ik heb geen nieuwe of extra plugins. De Word en PDF bestanden waren alleen wel geopend vanaf firefox. Voor zover ik nu heb gemerkt gebeurt het niet op Chrome.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True