Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bericht plaatsen met ctrl+enter

Pagina: 1
Acties:

• theunevers
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-08 15:44
Op sites als Twitter en Inbox by Google en in Outlook zit het al tijden dat je via ctrl+enter je mail of bericht kan versturen. Deze functie ontbreekt echt bij het plaatsen van een reactie op Tweakers.

En aangezien een echte tweaker zijn muis zo min mogelijk gebruikt lijkt het mij een mooie functie O+

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:42

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Moderatie Mobster

Je kunt hier wel middels access keys (ALT + <toets>) posten, al is Ctrl + Enter niet te gebruiken als access key. Zelf post ik bijvoorbeeld met ALT + S :)

Je kunt die combinaties zelf regelen via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• theunevers
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-08 15:44
Cloud schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:51:
Je kunt hier wel middels access keys (ALT + <toets>) posten, al is Ctrl + Enter niet te gebruiken als access key. Zelf post ik bijvoorbeeld met ALT + S :)

Je kunt die combinaties zelf regelen via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Maar dat geldt alleen voor het forum toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud

Cloud

Moderatie Mobster

Beetje laat maar dat is een goed punt :) Volgens mij gelden die shortcuts inderdaad alleen voor het forum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:41

crisp

Devver

Pixelated

Alt+S was vroeger al de conventie om een formulier te submitten. Volgens mij werkt het op de frontpage ook bij de meeste formulieren ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud

Cloud

Moderatie Mobster

crisp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:18:
Alt+S was vroeger al de conventie om een formulier te submitten. Volgens mij werkt het op de frontpage ook bij de meeste formulieren ;)
Voor het forum zijn ze in elk geval instelbaar, werkt dat ook door op de FP of is het daar sowieso ALT+S? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:58

F.West98

Alweer 11 jaar hier

Tab en dan Enter werkt iig op het forum heel erg goed :) Volgens mij op de FP ook.

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960 - Alles
Firesphere: Chrome is dubieus. Firefox FTW
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 21:21

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Tab + spatie doe ik eigenlijk altijd. De enter is verder weg. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True