asus a7v-133 promise fast-track en win2K

Pagina: 1
Acties:

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17
Ik helemaal gelukkig met mijn verse compie wil ik er win2K opzetten maar vergeet het maar. win98 installed zonder problemen en ik kan zonder problemen de fasttrack drivers installen.
Echter als ik 2K ga installen roept ie tijdens de 1e boot inaccessible boot device. ook het laden tijdens install van de promise drivers voor de fasttrack mag niet helpen. aangezien ik de zaak in raid 0 heb staan weet ik geen enkele manier om dit te omzeilen :(((

HELP PLZ !!!

• Ray
Kom op er is toch wel iemand die me kan helpen ???

• DR
  • Niet online

DR

f6 duwen tijdens setup, en dan disk van RAID controller erin

:Z

• Ray
yepz zo staat het in de boekjes en dat is ook wat ik doe, f6 , disk erin, laden win2k fasttrack, win2k install zegt alles ok is geladen, install gaat verder ....BLAUW fucking scherm "inaccessible boot device" wordt er helemaal gaar van
enja ik heb de allerlaatste drivers van promise

• Ray
HELP !!!!!!! ik wil weer naar 2K toe, 98 zuigt zo hard

Verwijderd

nieuwste drivers van www.asus.com al geprobeerd ?

• Ray
YEAH ik ben eruit !!!! hehe kijk is beter op de mobo cd zou iemand gezegd kunnen hebben. daar staan namelijk de win2k txt.oem setup bestand voor win2k en die is totaal anders dan op de promise site.

2K is running !!

• Hennie-M
  • Nu online
Op zondag 17 juni 2001 19:34 schreef StuiTeR het volgende:
YEAH ik ben eruit !!!! hehe kijk is beter op de mobo cd zou iemand gezegd kunnen hebben. daar staan namelijk de win2k txt.oem setup bestand voor win2k en die is totaal anders dan op de promise site.

2K is running !!
win2k txt.oem?
sorry maar dat kan ie echt niet vinden hoor!
kun je misschien wat duidelijker zijn?of me op icq of e-mail benaderen?
mij lukt het nog steeds niet om te instaleren

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Arno

PF5A

In zo'n file staan gegevens van OEM drivers van hardware :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Begbie
  • Laatst online: 01-01-2025
Maareh... ik heb hetzelfde probleem gehad in het verleden..
Wat ik toen heb gedaan is mijn HD van de ata poort afgehaald, en op een normale ide poort gezet.. toen win2k installen en dan als ie draait die hd overzetten terug op die ata poort. werkte ook perfect.

inderdaad die drivers intallen tijdens de win2k setup werkte voor mij ook niet.

Ik zit nu nog op 98se maar ga deze week weer terug naar het o zo stabiele huis (2k) :)

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Pagina: 1