Beste Tweakers,
Gezien spelletjes als FIFA 15, Far Cry 4, Mortal Kombat X en dergelijke mijn videokaart tot op de knietjes begon te dwingen, ben ik overgegaan tot aankoop van een :
N750Ti TF 2GD5/OC (MSI GEFORCE GTX 750TI GAMING)
link: http://www.videokaartshop...rce-gtx-750ti-gaming.html
Verdere SPECS van mijn machine :
Moederbord : MSI Z68A-G43 (G3)
CPU : Intel I5-2400 (niet zo geschikt meer voor huidige games maar het lukt nog net)
RAM : 8GB (4x2)
Voeding : 650 W Cooler Master
Kast: Cooler Master - Deftig gekoeld
Op zich geen issues om hardware aan te passen gezien ik mijn computer zelf in elkaar heb gestoken.
Dus ik neem mijn oude AMD HD6700 series er uit en plaats de nieuwe in hetzelfde slot.

Eerst in de aanslutiing die ik rood heb omkaderd, daarna deze met de gele omkadering. Mijn oude zat in de rode.
Gedrag bij beiden met HDMI of VGA :
Echter, toen ik daarover met Coolblue over twitterde is na de derde korte beep (met telkens 20-25 seconden tussen) Windows beginnen booten met beeld.
Drivers geïnstalleerd, games uitgestest : alles perfect.
Ik blijf helaas wel met die drie korte beeps zitten, waardoor mjn PC véél langer nodig heeft om effectief te booten.
Enig idee wat er hier "mis" is ?
Gezien spelletjes als FIFA 15, Far Cry 4, Mortal Kombat X en dergelijke mijn videokaart tot op de knietjes begon te dwingen, ben ik overgegaan tot aankoop van een :
N750Ti TF 2GD5/OC (MSI GEFORCE GTX 750TI GAMING)
link: http://www.videokaartshop...rce-gtx-750ti-gaming.html
Verdere SPECS van mijn machine :
Moederbord : MSI Z68A-G43 (G3)
CPU : Intel I5-2400 (niet zo geschikt meer voor huidige games maar het lukt nog net)
RAM : 8GB (4x2)
Voeding : 650 W Cooler Master
Kast: Cooler Master - Deftig gekoeld
Op zich geen issues om hardware aan te passen gezien ik mijn computer zelf in elkaar heb gestoken.
Dus ik neem mijn oude AMD HD6700 series er uit en plaats de nieuwe in hetzelfde slot.

Eerst in de aanslutiing die ik rood heb omkaderd, daarna deze met de gele omkadering. Mijn oude zat in de rode.
Gedrag bij beiden met HDMI of VGA :
- Boot
- Post beep
- Scherm toont soms een B2 rechts onderaan of een puntje links bovenaan. 20-25 seconden later geen beeld meer en dan volgt er een korte beep. Minder luid en minder lang dan de POST beep. Dan blijft het scherm in sleepmode en volgen er om de 20-25 seconden nog korte beeps.
- Boot
- Pöst Beep
- Meteen Een lange en twee korte beeps.
Echter, toen ik daarover met Coolblue over twitterde is na de derde korte beep (met telkens 20-25 seconden tussen) Windows beginnen booten met beeld.
Drivers geïnstalleerd, games uitgestest : alles perfect.
Ik blijf helaas wel met die drie korte beeps zitten, waardoor mjn PC véél langer nodig heeft om effectief te booten.
Enig idee wat er hier "mis" is ?