Hoi allemaal!
Ik kreeg de tip om hier een topic te openen, zelf ben ik niet zo handig maar ik ga mn best doen het duidelijk uit te leggen.
2 maanden geleden een ASUS F551 MAV gekocht.
puur voor administratie/school, beetje surfen.
Al die tijd mega zuinig geweest natuurlijk..
Gisteravond zit ik nog wat op papier te kladden, zet de laptop aan, dingetje opstarten..
tot ik er dus op bezig wilde gaan, en het scherm zwart bleef.
Hij wilde dus niet meer aan, ondanks dat hij aan het stroominfuus hing.
Ik heb 'm blijven proberen op te starten, maar hij geeft geen teken van leven meer.
Even ging de laptop weer aan, en kwamen er allemaal dunne streepjes in beeld..
Nu als ik op de aan knop druk, gaat het groene "aan" lampje even branden, 30 seconden, daarna is
het weer over.
Als ik mn oor tegen de laptop druk hoor ik wel een licht geluidje, er gebeurd van binnen nog wel iets..
Waar ik het allerbangst voor ben is dat ik al mijn bestanden kwijt ben, maar toch zou het ook fijn zijn
als dat apparaat het weer een keertje gaat doen..
Tot zover mijn verstand gaat, zou ik denken...
Als het beeldscherm kapot is, dan zou dat "aan" lampje ook niet na 30 seconden weer uitgaan.
Als de voeding kapot zou zijn, dan zou dat aan lampje ook niet meer gaan branden?
Wie o wie
Bedankt alvast
Ik kreeg de tip om hier een topic te openen, zelf ben ik niet zo handig maar ik ga mn best doen het duidelijk uit te leggen.
2 maanden geleden een ASUS F551 MAV gekocht.
puur voor administratie/school, beetje surfen.
Al die tijd mega zuinig geweest natuurlijk..
Gisteravond zit ik nog wat op papier te kladden, zet de laptop aan, dingetje opstarten..
tot ik er dus op bezig wilde gaan, en het scherm zwart bleef.
Hij wilde dus niet meer aan, ondanks dat hij aan het stroominfuus hing.
Ik heb 'm blijven proberen op te starten, maar hij geeft geen teken van leven meer.
Even ging de laptop weer aan, en kwamen er allemaal dunne streepjes in beeld..
Nu als ik op de aan knop druk, gaat het groene "aan" lampje even branden, 30 seconden, daarna is
het weer over.
Als ik mn oor tegen de laptop druk hoor ik wel een licht geluidje, er gebeurd van binnen nog wel iets..
Waar ik het allerbangst voor ben is dat ik al mijn bestanden kwijt ben, maar toch zou het ook fijn zijn
als dat apparaat het weer een keertje gaat doen..
Tot zover mijn verstand gaat, zou ik denken...
Als het beeldscherm kapot is, dan zou dat "aan" lampje ook niet na 30 seconden weer uitgaan.
Als de voeding kapot zou zijn, dan zou dat aan lampje ook niet meer gaan branden?
Wie o wie
Bedankt alvast