Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[IE11]Probleem met Google zoeken

Pagina: 1
Acties:
Sinds gisteren heb ik problemen met Google zoeken. Ik ben gewoon ingelogd met mijn Google account zoals altijd, maar als ik iets zoek, krijg ik de volgende pagina.

Een Engelse Google (Sign in) en ik ben uitgelogd. Ook hoe de resultaten eruit zien is niet zoals normaal. Ik heb dit vaker gezien en meestal duidt het op spyware, maar ik heb gescand met Malwarebytes en die kon niks vinden. Ik heb ook de browsergeschiedenis verwijderd. Ook krijg ik af en toe in het zoekvakje "Google Dynamisch zoeken is onbeschikbaar. Druk op enter om te zoeken. Meer informatie"

Het ligt echt aan IE want in Firefox heb ik geen problemen. Kan het aan de invoegtoepassing Google zoeken liggen? Ik heb alleen Google zoeken erin staan, geen Bing of zo, maar ik kan hem niet verwijderen omdat het de enige is. Nu probeer ik Bing toe te voegen en die als standaard in te stellen om vervolgens Google te verwijderen en opnieuw toe te voegen, misschien dat het daaraan ligt, maar de knop "Toevoegen aan IE" werkt weer niet.

Het lijkt erop dat het gebeurd is nadat ik gisteren de nieuwste Realtek audio drivers had geïnstalleerd, maar daar heb ik normaal nooit problemen mee en het lijkt me wat vergezocht dat daar spyware in zit, wat dit probleem veroorzaakt.

Laat maar, te vroeg moord en brand geschreeuwd. Zojuist 34 updates geïnstalleerd en na een restart werkt alles weer normaal, dus deze mag de prullenbak in. :)

Toch niet. Nog steeds zelfde probleem. :/

[Voor 6% gewijzigd door chim0 op 13-05-2015 14:49]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True