Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hele goede aanbieding webshop

Pagina: 1
Acties:

• exorbitex
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 20:50
Een dure laptop voor een to good to be true prijs. Het lijkt erop dat een webshop een foutje heeft gemaakt. Aan de andere kant kan dit ook een aanbieding zijn. Nu staat op hun site een andere merk en type, maar de plaatjes en specs komen overeen met desbetreffende laptop uit de pricewatch.

Hoe kan ik mezelf hier indekken om te zorgen dat ik wel van deze "aanbieding" gebruik kan maken en niet een kat in de zak koop.

Als ik ze een mailtje stuur of bel of het allemaal klopt en dit vastleg kan ik dan zelfs als de titel verkeerd is hiervan gebruik maken?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Zou misschien helpen als je zegt waar het om ging, welke website en de prijs?

Bedoel we tasten hier nogal in het donker.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Ramellose
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-09 16:45
Je kan ook met Paypal of met je creditcard betalen. Mocht het foutgaan, kan je daar in ieder geval op terugvallen.

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-08 09:23
met voorbehoud van type fouten.

prijs gaat dus gewoon omhoog of je krijgt je geld terug.

had ik ook nieuwe S5 destijds voor 50 euro, meteen besteld.
maar helaas.

hun reden, je wist dat het onredelijk was waarom dan nog bestellen. en terecht.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oftewel: je wilt misbruik maken van een prijsfout, en daar ook nog hulp bij hebben?

Bel ze op, geef aan waar het om gaat en laat ze de prijs bevestigen. En iets minder proberen andermans fouten uit te buiten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-11 17:58
Lees de voorwaarden, kunnen geen rechten worden ontbonden aan prijsfouten. Probeer het maar gewoon niet ;)

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:09
williambrons schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:14:
met voorbehoud van type fouten.

prijs gaat dus gewoon omhoog of je krijgt je geld terug.

had ik ook nieuwe S5 destijds voor 50 euro, meteen besteld.
maar helaas.

hun reden, je wist dat het onredelijk was waarom dan nog bestellen. en terecht.
Wanneer is het onredelijk is dan de vraag. Wanneer OT niet aangeeft waar het om gaat, moet ie zelf de gok maar nemen.

Maar in theorie is een laptop die normaal bij de concurrenten 1000 euro kost en nu 750 niet onredelijk of ongeloofwaardig. Dan is het vaak een lastig verhaal; weinig jurisprudentie over...
Pagina: 1