Hallo,
Wanneer ik een game speel plus nog aan het Skype ben of Spotify open heb staan valt mijn PC automatisch uit, geen meldingen helemaal niks, gewoon paf. Ik speel games zoals: The Elder Scrolls Online, Sims 3, Borderlands 2, League of Legends.
Ik heb even gecontroleerd naar de temperaturen van mijn CPU en GPU. Dit zijn mijn specs + temperatuur van CPU en GPU:
CPU = i5 4e gen 3,20 GHz 50~60 graden
GPU = MSI R9 290 4GB gaming card 90~96 graden (dit is normaal voor de videokaart volgends mensenn
RAM = Corsair 2x8GB, DDR3, PC12800, CL10, Vengeance, LP
VOEDING = 750 watt Cooler Master modulair
MOEDERBORD = ASUS H87M-E
FAN = Corsair Casefan AF120 LED Quiet 120mm, 1500rpm, 2 stuks
Ik heb al een gloednieuwe voeding gekregen omdat ik dacht het ligt aan de voeding maar blijkbaar niet.
Nieuwe koelpasta op de processor gedaan.
Er zit niet zo veel stof dus ja, lijkt me sterk.
Wanneer ik een game speel plus nog aan het Skype ben of Spotify open heb staan valt mijn PC automatisch uit, geen meldingen helemaal niks, gewoon paf. Ik speel games zoals: The Elder Scrolls Online, Sims 3, Borderlands 2, League of Legends.
Ik heb even gecontroleerd naar de temperaturen van mijn CPU en GPU. Dit zijn mijn specs + temperatuur van CPU en GPU:
CPU = i5 4e gen 3,20 GHz 50~60 graden
GPU = MSI R9 290 4GB gaming card 90~96 graden (dit is normaal voor de videokaart volgends mensenn
RAM = Corsair 2x8GB, DDR3, PC12800, CL10, Vengeance, LP
VOEDING = 750 watt Cooler Master modulair
MOEDERBORD = ASUS H87M-E
FAN = Corsair Casefan AF120 LED Quiet 120mm, 1500rpm, 2 stuks
Ik heb al een gloednieuwe voeding gekregen omdat ik dacht het ligt aan de voeding maar blijkbaar niet.
Nieuwe koelpasta op de processor gedaan.
Er zit niet zo veel stof dus ja, lijkt me sterk.
[ Voor 11% gewijzigd door exkull2 op 13-05-2015 10:25 ]