Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein00
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-07 09:36
Goedendag,

Mijn S4 wil niet meer opladen.

Tijdens mijn vakantie heeft ie 2 daagjes buiten overnacht :p. (klein beetje geregend wat druppeltjes)

Het rare is dat de telefoon na 3 uur opeens begint te laden en wel op de juiste manier laad. Hiervoor geeft ie wel het laadicoon maar loopt de telefoon gewoon leeg (getest op 2 accu's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Als ik het goed begrijp heb je het met een andere accu hetzelfde probleem?

In ieder geval als dat het geval is, ligt het probleem niet aan de accu, maar aan de connector. Je kan altijd als je een handige Henkie bent het accu connectortje los bestellen en installeren.

Nog een mogelijkheid: heb je het met meerdere oplaadkabels proberen te doen? Zit er bijvoorbeeld geen kabelbreuk in?

Probeer hem eens aan je computer te koppelen. Blijft de verbinding instand? Herkent hij alles? Zo niet, dan is je usb connector stuk. Die valt eveneens makkelijk zelf te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein00
Hoi Plato 1989,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb hem met meerdere oplaadkabels geprobeerd dit maakt geen verschil heb hem nu ook aan de laptop hangen maar daar doet ie ook niks. Heb er nog garantie op dus denk dat ik vanmiddag even langsga bij het samsung service center in de phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:38

KoudeAardbei

Moderator

Vochtschade is geen garantie helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein00
Hoi TelefoniQ,

Denk dat het geen vochtschade er zaten wat druppeltjes op het scherm maar hij was verder niet nat.

Met vriendelijke groet,

Stein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
jij weet niet hoeveel vocht het toestel ingelopen is. toch weet ik bijna zeker dat het dat wel is. je zou kunnen overwegen de pba-sub zelf te vervangen en kijken of dat werkt.
dit is het printje waar usb connector aanzit. misschien kun je hem goedkoop vinden op ebay ofzo.

ik zou er niet meer in stoppen dan 20 euro. want het kan zo maar zijn dat die nooit weer goed werkt.

ben wel benieuwd waarom jij je tel een aantal nachten buiten laat slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lol. Telefoon buiten en dan veronderstellen dat het geen vocht is? Die druppeltjes waren waarschijnlijk condens. En je mag er vanuit gaan dat er vrijwel net zoveel condens op als in het toestel zat. In ieder geval in de connector.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Bijna zeker sprake van condens op printplaat als je mobile telefoon 2 dagen buiten heeft gelegen en er ook nog eens "een paar spetters" op zijn gevallen.

dat is geen garantie

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein00
Dat is een pittig vervelend, dan ga ik maar is kijken wat ik in elkaar kan knutselen :p

Waarom ie 2 dagen buiten gelegen heeft is omdat ik hem kwijt was. Bleek ie al die tijd op de tent te liggen.

Dusja uhm een faalmomentje van mij. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 19:47
[b][message=44227530,noline]Bleek ie al die tijd op de tent te liggen.
Op de tent + paar druppeltjes; helaas kan ik uit ervaring zeggen dat vochtschade per definitie van toepassing is... :X

2 dagen... dan heeft 't vocht zich ook aardig overal tussen kunnen bewegen; als 'ie al weer fatsoenlijk aan de praat te krijgen is, is het -helaas- een kwestie van tijd voor 'ie ermee ophoudt.

Heb een klant gehad die vorig jaar zomer nagenoeg dezelfde situatie heeft gehad, een maand of 3 nergens last meer van had gehad (hij had een straalkachteltje bij zich+ stroom op de camping) en had z'n S4 er voor gelegd op een veilig afstandje). Na een paar weken vreemde kuren + uitval, accu voor de zekerheid vervangen, laadproblemen werden steeds erger (+ toestel werd ERG warm).
Toen ik 'm vervolgens in november in m'n handen kreeg en open geschroefd had... Tsja... zag er van binnen uit alsof je ....ehm... alle puisten uitgeknepen hebt zonder schoon te vegen. 8)7
Hij snapte niet dat dat kon komen van 'een vochtmomentje en paar druppeltjes'.
(de omschrijving van de puistjes was de zijne, niet de mijne :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein00
Bedankt voor de reacties. Heb toch weer geprobeerd om hem te repareren. Heb de usb poort is goed schoongemaakt en hij laad weer op en de computer herkent hem ook weer. Telefoon werkt weer dus helemaal blij. _/-\o_
Pagina: 1