Op zoek naar geschikte controller voor PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 08:35
Ik ben opzoek naar een geschikte controller voor de PC, voornamelijk bedoeld voor vrienden die FIFA komen spelen.

Ik ben in het bezit van 2 xbox one controllers, welke voor mijzelf prima werken en 2 Logitech F710's, welke alleen maar problemen geven met connectiviteit (bekend probleem).

Nu is het zo dat ik al 4 xbox one controllers terug heb moeten sturen na een FIFA avondje, de reden hiervoor is dat er 2 mensen zijn die blijkbaar zo hard op de linker analoge stick drukken, dat er binnenin een grijs stukje plastic los schiet. Ik kan dit lijmen maar hij schiet gewoon weer los nadat ze er mee spelen.

De logitech kan de hardhandigheid wel aan, maar omdat deze soms een (paar) seconde niet reageerd is dit niet fijn spelen.

Iemand enig idee voor een goed alternatief, draadloos heeft de voorkeur, maar is niet perse een must..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:43

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
Je kunt de oudere Xbox360 controller proberen, een ontvanger daarvoor kun je vrij goedkoop op eBay kopen. Ik heb daar geen connectiviteitsproblemen mee, en ook al jaren geen kapot gemaakt, maar dat kan zijn omdat ik voorzichtiger ben.

Maar als je vrienden zo hardhandig met je controllers omspringen, zou ik een paar goedkopere bedrade controllers kopen in plaats van draadloze.

[ Voor 20% gewijzigd door MacPoedel op 13-05-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Wat ik heb gedaan is een 2e handse xbox360 met 3 controllers gekocht voor weinig geld, met het idee 2 controllers voor de PC te gebruiken.

Nu inderdaad op zoek naar een wireless receiver voor de PC. Die zijn blijkbaar voor weinig te krijgen op dealextreme of ebay.

Daarna kan ik de xbox eventueel verkopen en 2 controllers houden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutierut
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-03-2023
Sorry geen advies maar ik gebruik nu al een hele lange tijd een Xbox one controller en zonder problemen, hoe f*cking hard drukken die vrienden van jou op die joysticks??? Misschien moet je ze gewoon even vragen of ze er wat rustiger mee om willen gaan als ze al door 4 controllers heen zijn gegaan?

AMD Athlon II X4 740 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rutierut schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:29:
Sorry geen advies maar ik gebruik nu al een hele lange tijd een Xbox one controller en zonder problemen, hoe f*cking hard drukken die vrienden van jou op die joysticks??? Misschien moet je ze gewoon even vragen of ze er wat rustiger mee om willen gaan als ze al door 4 controllers heen zijn gegaan?
Dat was precies mijn gedachte, ik ben behoorlijk grof met mijn controllers (MK/KI is niet goed voor je bloeddruk), maar kapot krijgen lukt me echt niet zo makkelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
rutierut schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:29:
Ik heb eerder zoiets, leuke vrienden heb jij dat ze je spullen slopen en deze dan niet zelf vervangen voor een nieuwe maar ipv daarvan JOU met de kosten te laten zitten!

Waarom moet het allemaal draadloos zijn? Neem er 2 voor jezelf en 2 bedraad voor als je met ze 4en wil spelen. Stuk goedkoper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

* RobinHood kijkt naar zijn minimaal 10 jaar oude PS2 controllers welke nog springlevend zijn

Ja, mensen wat normaler laten omgaan met jouw meuk is aan te raden, laat ze anders lekker zelf een controller kopen en slopen.

En koop anders wat goedkope trust meuk ofzo, voor je vrienden, mochten ze iets slopen, is het niet zo duur.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427436

Trust meuk. What's in a name. Laat je matties gewoon lekker een eigen controller kopen en meenemen, zijn ze er vast voorzichtiger mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:43

WCA

Logitech F310? Die zijn bekabeld.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Persoonlijk ben ik geen fan van de PS3 controllers. Ik gebruik mijn oude PS3 controllers voor de PC, maar ze zijn best klein vind ik. Ik heb grote handen (dat gebeurt nou eenmaal als je lang bent). Hierdoor raken mijn duimen elkaar constant aan en kan ik mijn vingers niet goed kwijt op de achterkant.

Ik hoorde dat een 360/One controller wat beter is, maar als je vrienden die slopen vrees ik dat er geen hoop voor je vrienden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 17:06
Is het zo moeilijk om vrienden aan te spreken op hun voorzichtigheid? Ik heb ook een tijd gehad dat ik vaak met een groep vrienden shooters speelde offline. En ja daar was zo'n gast bij die eigenlijk niet echt goed speelde en dacht dat als hij harde de knoppen indrukte in staat was om beter te spelen. Vaak op aangesproken en na een tijdje kreeg hij steeds de slechtste controller (zo leerde hij 't wel af ) :)
Pagina: 1