Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Camera crash LG L90 na Lollipop 5.0.2 update

Pagina: 1
Acties:

• bjauto
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-03-2016
Mijn LG L90 is vorige week ge-update van KitKat 4.4 naar Lollipop 5.0.2 en sindsdien werkt de camera-app niet meer met de frontcamera. Het scherm blijft zwart en ik krijg de foutmelding 'Kan geen verbinding maken met camera'.

Ik heb alle tips die ik op internet heb gevonden al geprobeerd (stoppen van de app, leegmaken cache en data, herstarten, andere camera-app), zonder effect.

Na herstarten werkt de camera ongeveer een kwartier goed, daarna hetzelfde euvel.

Als ik overschakel naar de selfiecamera werkt deze wel goed (!). Ik heb gelezen dat dit bij diverse Nexus-en Samsungtoestellen ook een probleem was bij de overgang naar Lollipop.

Met KitKat had ik dit probleem niet, denk erover om KK te flashen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjauto
De opslagruimte van de app (versie 4.8.15) is vlgs. de instellingen (Instellingen -> Apps -> Alles) ook maar slechts 32 kB groot, incl. cache en gegevens! Als ik de cache en gegevens wis, dan is de totale grootte 0 kB.

Zojuist de app gestopt, de telefoon herstart, en Google camera geïnstalleerd. Deze werkt in ieder geval de eerste 30 minuten nu. Maar eens een periode proberen om de stock-camera niet te gebruiken.

• bjauto
Update had geen succes. Ook een FW-update mbv de LG-software bracht geen soelaas.

Gisteren de RMA-molen ingegaan voor reparatie.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True