tablet?
Windows en android met belfunctie, sim geen nood en min resolutie 1024x768.
goedkoop
Minimum requirements:
• 3D hardware accelerated graphics card. Recommended minimum graphics card is GMA X3000
• Directx 9.0c for Windows or Open GL 2.0 for Mac
• Flash 10+
• Processor speed - 1.5GHz with 1024MB of RAM
• Hard Drive - 50MB free disk space, for all platforms
• Screen display - 1024x768
Had graag goede ervaring gehad.
Ik zal gebruik maken van primal pictures 3d interactie web module om fysiologie te studeren.
http://www.google.be/url?...g2=tzXGmBn-4lYR8RQ5DPKksA
Atom phones halen de min sys req niet en zijn ook duurder. Laptops zijn log en onaangenaam buiten met de komende hitte. Die hybride nieuwigheid zijn dan weet te duur.
Ik wil dus 2dehandse tablet indien mogelijk.
Ook moet ik weten een mobiel internet abonement nodig te hebben voor eender waar internet beschikbaar of via telenet hotspot via wifi op wat het telenet 3 of 4g netwerk, de bel functie eender waar internet te hebben
Windows en android met belfunctie, sim geen nood en min resolutie 1024x768.
goedkoop
Minimum requirements:
• 3D hardware accelerated graphics card. Recommended minimum graphics card is GMA X3000
• Directx 9.0c for Windows or Open GL 2.0 for Mac
• Flash 10+
• Processor speed - 1.5GHz with 1024MB of RAM
• Hard Drive - 50MB free disk space, for all platforms
• Screen display - 1024x768
Had graag goede ervaring gehad.
Ik zal gebruik maken van primal pictures 3d interactie web module om fysiologie te studeren.
http://www.google.be/url?...g2=tzXGmBn-4lYR8RQ5DPKksA
Atom phones halen de min sys req niet en zijn ook duurder. Laptops zijn log en onaangenaam buiten met de komende hitte. Die hybride nieuwigheid zijn dan weet te duur.
Ik wil dus 2dehandse tablet indien mogelijk.
Ook moet ik weten een mobiel internet abonement nodig te hebben voor eender waar internet beschikbaar of via telenet hotspot via wifi op wat het telenet 3 of 4g netwerk, de bel functie eender waar internet te hebben
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 08:09 ]