Ik vroeg me af of het mogelijk is om de binaire code te zien van een word document. Een converteer programmaatje o.i.d. zou natuurlijk helemaal handig zijn.
Kwaliteitstopic...
Wat heb je zelf al uitgezocht en gedaan om hiermee verder te komen?
Vragen die vrijwel 1 op 1 in Google kunnen passen hier niet...
Wat heb je zelf al uitgezocht en gedaan om hiermee verder te komen?
Vragen die vrijwel 1 op 1 in Google kunnen passen hier niet...
Fixing things to the breaking point...
Ik heb uiteraard gekeken op Google, anders zou ik m'n vraag niet hier zetten. Je hebt genoeg text naar binaire code converters, maar ik wil de volledige opmaak + afbeeldingen ook erbij hebben en op een of andere manier pakt ie de afbeeldingen niet.
En sorry voor mijn geweldige kwaliteitstopic, maar ik wist niet zo goed waar deze vraag anders te plaatsen.
En sorry voor mijn geweldige kwaliteitstopic, maar ik wist niet zo goed waar deze vraag anders te plaatsen.
Als het een docx is de bestandsextensie naar .zip aanpassen en je krijgt een heleboel .xml bestanden waar je alles kunt aanpassen en eventueel ook fouten uit kan halen zodat Word er terug mee overweg kan. Afbeeldingen zul je daar ook in terug vinden.
Als het .doc is zijn er talloze programmetjes te vinden om een repair uit te voeren
Als het document opengaat maar om welke reden dan ook het onmogelijk is een afbeelding te exporteren => bestand opslaan als een webpagina, van daar kan je ze altijd opslaan.
Als het .doc is zijn er talloze programmetjes te vinden om een repair uit te voeren
Als het document opengaat maar om welke reden dan ook het onmogelijk is een afbeelding te exporteren => bestand opslaan als een webpagina, van daar kan je ze altijd opslaan.
Met elke hex editor kan je de binaire bron zien...
^^ dat.
Op GoT verwachten we toch op zijn minst een beetje eigen inzet en zelfredzaamheid. Bovendien staat Waar hoort mijn topic? helemaal bovenaan de lijst met topics en daarin had je kunnen lezen dat een forum over webdevelopment nou niet helemaal de juiste plek is om vragen te stellen over Word-bestanden.
Mocht je na de tips hierboven nog problemen hebben, lees dan De Quickstart even door en open dan gerust een nieuw topic in Client Software Algemeen.
Op GoT verwachten we toch op zijn minst een beetje eigen inzet en zelfredzaamheid. Bovendien staat Waar hoort mijn topic? helemaal bovenaan de lijst met topics en daarin had je kunnen lezen dat een forum over webdevelopment nou niet helemaal de juiste plek is om vragen te stellen over Word-bestanden.
Mocht je na de tips hierboven nog problemen hebben, lees dan De Quickstart even door en open dan gerust een nieuw topic in Client Software Algemeen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.