Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop 1200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beat The Best
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 24-09 16:23
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
voornamelijk schoolwerk, ik heb een goede game pc dus daarvoor is het niet nodig. ik wil daarin tegen niet beperkt zijn met het uit tuffen van wat Photoshop bestandjes.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
gemiddeld elke dag in een tas.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

ik wil graag een i7,
16gb ram(wanneer deze optie mogelijk is)
ssd van 256
en eventueel 1tb opslag, dit zou desnoods extern kunnen.

ik wil een lichte laptop
scherm moet full hd zijn. liefst IPS.

en ik heb geen idee of 13,3 te klein is. dus met voorkeur 15,6
wanneer 13,3 goed te doen is lijkt mij een dell XPS 13 wel wat.

ik heb ook zitten kijken naar een BTO laptop. ziet er best veel belovend uit, mis daarin alleen een backlight toetsenbord(wat zeur ik....) en ik verneem dat de bouwkwaliteit van de omhulsel niet echt super is.(ervaringen iemand?)

ik zoek de specs van een game laptop, ik wil alleen niet hebben dat het er zo uit ziet.
MSI valt daarom af.. gruwelijk..

owja geloof niet dat een dedicated graphic card voor mij nodig is.
en ik vergeet battrij duur is best een puntje. college's enzo, liefst over de 4 uur met een batterij. zonder al te veel in hoeven te leveren aan specs.(energie zuinige stand en al die rommel).

[Voor 5% gewijzigd door Beat The Best op 12-05-2015 23:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:27

Major_ton

Shoot!

Is dit niks voor je? Dell Inspiron 15 7000 met Ci7, 16GB RAM, 256GB SSD, degelijke accuduur (meer dan de gewenste 4 uur), prima 4K IPS scherm (touch), dun en relatief licht van gewicht en voor een prijs van € 1199,-. Volgens mij sluit deze perfect aan op je wensen!

DJI Mavic 2 Pro - DJI Ronin S - Fuji X-Pro1, X-H1, X-T3 - 16mm/1.4 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 50-140mm/2.8 - 7Artisans 7,5mm - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - PS4 Pro - AMD R7 2700X, 32GB DDR4, RTX-2070 - Hyundai Ioniq EV 38,3kW Premium

• Beat The Best
Dat ziet er geen eens zo gek uit.

[Voor 74% gewijzigd door Beat The Best op 13-05-2015 00:25]

• Beat The Best
het scherm is glanzend, scherm zit veel flex in. ik begin te twijfelen.

hij wordt elke dag gebruikt, gaat in en uit de tas. waarschijnlijk dus overal krassen van de toetsen.

lijkt me nog geen succes dit.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True