Hallo mede tweakers, ik word een beetje moe van mijn lieve pctje.
Als ik hem grafisch belast valt de PC uit en kan ik hem pas weer aanzetten als hij van het stroom is afgezet.
Nu had ik hier al last van toen ik mijn oude systeem nog had, En daarom heb ik dat systeem vervangen. Ik had een 1e gen i7
Nu heb ik een AMD FX-8350 4,0 GHz
Asus M5A97 R2.0
8 GB werkgeheugen met 1866GHz
240 Kingston SSD
2x een 1 TB HDD Toshiba
en daarnaast een 700 Watt voeding
mijn VGA kaart is : MSI R6950 Twin Frozr III OC
Met Windows 7 Ultimate
Hierop heb ik 3 schermen staan, 2x een 19" en 1x een 24"
Ik speel bepaalde games die mij niet grafisch lijken, en games die wel grafisch zijn en bij beide valt de PC uit na een bepaalde tijd. Maar de games kan hij wel gewoon op grafisch de hoosgte standen spelen, hij heeft geen moeite om de games weer te geven
Het ene spel is FM 2015, hierbij valt hij uit als ik de wedstrijd in 3D wil kijken, dit doet hij pas bij de 2e of 3e wedstrijd die ik achter elkaar speel.
En het andere spel waarbij ik er ook last van heb is : WarThunder
Bij andere games zoals TmNationsForever, Begiege en Sniper Elite 3 heb ik hier nog geen last mee gekregen (ik speel deze spellen dan ook wel een stuk minder)
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb :
- Een nieuwe windows installatie
- Een andere CPU (van i7 naar AMD 8 core)
- Een andere SSD (ook maar meteen geupgraded)
- Ander werkgeheugen (2x 4GB 1333)
- De voeding vervangen voor een andere 700 Watt voeding
Vandaag heb ik hem dan met een andere VGA kaart getest, en ook bij deze VGA kaart valt hij dus uit. Ook stond de PC achter een masterswitch, en deze heb ik ook vervangen voor een normaal stekkerblok
(de PC staat niet op rand aarde bedenk ik mij nu, maar het lijkt me vrij onlogisch)
Wie o wie kan mij helpen... ik word er een beetje heel erg kriegel van...
Als ik hem grafisch belast valt de PC uit en kan ik hem pas weer aanzetten als hij van het stroom is afgezet.
Nu had ik hier al last van toen ik mijn oude systeem nog had, En daarom heb ik dat systeem vervangen. Ik had een 1e gen i7
Nu heb ik een AMD FX-8350 4,0 GHz
Asus M5A97 R2.0
8 GB werkgeheugen met 1866GHz
240 Kingston SSD
2x een 1 TB HDD Toshiba
en daarnaast een 700 Watt voeding
mijn VGA kaart is : MSI R6950 Twin Frozr III OC
Met Windows 7 Ultimate
Hierop heb ik 3 schermen staan, 2x een 19" en 1x een 24"
Ik speel bepaalde games die mij niet grafisch lijken, en games die wel grafisch zijn en bij beide valt de PC uit na een bepaalde tijd. Maar de games kan hij wel gewoon op grafisch de hoosgte standen spelen, hij heeft geen moeite om de games weer te geven
Het ene spel is FM 2015, hierbij valt hij uit als ik de wedstrijd in 3D wil kijken, dit doet hij pas bij de 2e of 3e wedstrijd die ik achter elkaar speel.
En het andere spel waarbij ik er ook last van heb is : WarThunder
Bij andere games zoals TmNationsForever, Begiege en Sniper Elite 3 heb ik hier nog geen last mee gekregen (ik speel deze spellen dan ook wel een stuk minder)
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb :
- Een nieuwe windows installatie
- Een andere CPU (van i7 naar AMD 8 core)
- Een andere SSD (ook maar meteen geupgraded)
- Ander werkgeheugen (2x 4GB 1333)
- De voeding vervangen voor een andere 700 Watt voeding
Vandaag heb ik hem dan met een andere VGA kaart getest, en ook bij deze VGA kaart valt hij dus uit. Ook stond de PC achter een masterswitch, en deze heb ik ook vervangen voor een normaal stekkerblok
(de PC staat niet op rand aarde bedenk ik mij nu, maar het lijkt me vrij onlogisch)
Wie o wie kan mij helpen... ik word er een beetje heel erg kriegel van...
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen