Ik heb een TP-Link TL-WA801N (de nieuwe versie) en ik wil deze gebruiken als bridge om een netwerk camera aan mijn draadloze netwerk te koppelen. De camera heeft zelf geen wifi maar alleen een UTP aansluiting.
Ik heb het accesspoint als bridge ingesteld en heb de camera een vast IP adres gegeven met mijn router als gateway. Ik kan de camera niet pingen vanaf mijn pc, maar wel vanaf het accesspoint zelf. Ik heb de camera ook ingesteld op DHCP om te zien of dat werkt, maar hij krijgt dan geen IP adres uitgedeeld van mijn router.
De verbinding ziet er dus als volgt uit.
Camera --UTP--> TL-WA801N --Wifi--> Router (Accesspoint)
De omschrijving die het accesspoint geeft is als volgt:
Ik heb het accesspoint als bridge ingesteld en heb de camera een vast IP adres gegeven met mijn router als gateway. Ik kan de camera niet pingen vanaf mijn pc, maar wel vanaf het accesspoint zelf. Ik heb de camera ook ingesteld op DHCP om te zien of dat werkt, maar hij krijgt dan geen IP adres uitgedeeld van mijn router.
De verbinding ziet er dus als volgt uit.
Camera --UTP--> TL-WA801N --Wifi--> Router (Accesspoint)
De omschrijving die het accesspoint geeft is als volgt:
Wat doe ik verkeerd? Is het uberhaupt mogelijk om een bridge op deze manier te gebruiken?Bridge with AP - In Bridge with AP mode, this device can be used to combine multiple local networks in distant hard-to-wire distant together to the same one via wireless connections. While bridging with other APs, this device can also act as an access point at the same time to create a local wireless network for all Wi-Fi devices.