Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair k65 RGB

Pagina: 1
Acties:

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-11 11:02
Weet iemand waar je die kan kopen? ik kan hem nergens vinden :/ hij is voor me laptop bedoeld en omdat ik zelf de k70rgb voor pc heb leek mij dit wel mooi. Zodat alles bij elkaar past

alvast bedankt

Groetjes kevin

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.corsair.com/se-fi/where-to-buy

Er staan rustig 15 Nederlandse retailers genoemd; neem aan dat je ze allemaal al had gemaild/gebeld en gevraagd of ze een K65 kunnen krijgen via de importeur en aan jou verkopen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KevinSetz
@max3400 had al 9 geprobeerd allemaal niks

@terw_dan kijk die prijzen bij amazon eens 230dollar, sommige shippen niet naar nederland. zo kan ik ook linkjes plaatsen

[ Voor 59% gewijzigd door KevinSetz op 12-05-2015 22:00 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

En wie zijn die winkels?

Johann Sebastian Bach

• KevinSetz
@Nivida_Intel

4launch
Alternate
4allshop
afuture
Cool blue
databyte
mycom
gamepc

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

KevinSetz schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:58:
@terw_dan kijk die prijzen bij amazon eens 230dollar, sommige shippen niet naar nederland. zo kan ik ook linkjes plaatsen
Vanaf 89 UK Pound in Engeland. 9 Shops op voorraad. Van 4 kan ik zien dat ze naar NL versturen.

Hoe kan het dat wij het wel vinden zonder problemen en jij niet? Je had trouwens nergens een maximale prijs vermeld; dit kan je TERW_DAN dus niet kwalijk nemen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KevinSetz
@max3400 die uit UK kost 130 pond is 180euro, dan kun je net zo goed de k70 versie nemen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je geen budget opgeeft dan is het voor ons natuurlijk ook moeilijk te ruiken. Die linkjes zijn gewoon met google gevonden, misschien dat ze neit allemaal direct naar NL shippen (maar ook daar zijn omwegen voor).

Als je via eBay zoekt zijn er meerdere aanbieders te vinden, voor 190$ heb je 'm incl verzenden. Als je dat te duur is kun je idd net zo goed een K70 kopen, maar dat ligt er maar net aan wat je er aan kwijt wilt zijn.
Pagina: 1