Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tukkerl
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 02-09 21:41
Ik heb besloten dat mijn laptop toch echt aan het einde van zijn leven is gekomen.. Dus een nieuwe, maar welke wat is handig voor mij?! Hopen dat iemand van jullie mij een goede laptop kan aanbevelen!

Wat ga je met je laptop doen?

Ik kijk voornamelijk Series/films. Verder internet ik regelmatig en wat internetspelletjes.. Gaat mij er voornamelijk om dat ik mooi beeld heb en dat hij snel is.

Wat is je budget?

Zat zelf te denken rond de 400 euro..

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Alternatieven zijn prima zolang het geen Apple is!

Gr!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
Wat heb je zelf o.a. uitgezocht en welke laptop(s) heb je in gedachte?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: april 2010
  • Niet online
Mooi beeld én een goede snelheid ga je niet redden voor rond de 400 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-09 13:29
Voor dat budget kan je niks vinden met mooi beeld en goede snelheid. Maar goed; goed beeld is natuurlijk subjectief. De een vind een te helder TN paneel al goed en de ander doet het niet voor minder dan full-hd IPS.

Mijn tip; post je specs van je huidige laptop en 75% zeker dat al je problemen opgelost zijn als je er een SSD in zet.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tukkerl
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 02-09 21:41
Deze laptop is al heel wat jaartjes oud, kan niet meer zonder stroom aan. Dus heeft geen nut om een SSD in te laten zetten..

Maar zit zelf aan ASUS te denken. Kom Lenovo ook veel tegen maar totaal niet bekend mee of dat iets is.

Ben zelf niet echt bekend met de processors etc. Heb nu processor: Intel Pentium T4300 en Display resolutie: 1366 x 768. Ik kan geen films kijken van 1080p want dan hapert die. Als ik dan zou mogen kiezen ga ik toch voor een betere beeld kwaliteit dan snelheid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2015
reviews: Laptop Best Buy Guide: februari 2015
reviews: Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Zoals je misschien hebt gelezen op het forum: vragen stellen staat vrij maar jij moet ons de goede kans op leiden. Het is geen schietschijf wie de beste suggestie doet en die ga je dan kopen. Ter naslag: LAA beleid

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MarcRvB
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 25-09 19:32

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Ik zou als ik jouw was je buget proberen te verhogen (€600-€700) of 2de hans iets te zoeken.

Maar een laptop met een 1080p resolutie 120/240GB SSD (SDD's zijn in mijn ogen een must) anders een 250GB HDD als het dan te duur is. Een i5 zou mooi zijn maar voor jouw gebruik zou ik eerder een AMD prosessor nemen of een i3. Een aparte videochip is niet zo nodig voor je en 4GB RAM is ook prima.

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True