Dag heren en dames tweakers,
Ik heb in december een upgrade gedaan van een aantal onderdelen in mijn desktop:
Nu heb ik onlangs geprobeerd om de bios te upgraden met als gevolg dat mijn desktop "soms" volledig uitvalt zonder bluescreen
. Er zijn geen problemen met de grafische kaart of andere onderdelen opgemerkt mits alles perfect werkt als ik de oudste bios gebruik.
De "soms" merk ik hoofdzakelijk op tijdens het gamen.
Daarnaast heb ik ook nog niets overclocked.
Google heeft me jammer genoeg niet veel wijzer kunnen maken en de support van Asus hadden de geweldige suggestie om simpelweg de bios niet te upgraden
.
Is er iemand die me misschien iets verder kan helpen of is niet upgraden de enigste oplossing?
Alvast bedankt !
Ik heb in december een upgrade gedaan van een aantal onderdelen in mijn desktop:
- Moederbord: ASUS Maximus VII Ranger
- Grafische kaart: NVidia GTX 980
- Processor: Intel I5-4690K
Nu heb ik onlangs geprobeerd om de bios te upgraden met als gevolg dat mijn desktop "soms" volledig uitvalt zonder bluescreen
De "soms" merk ik hoofdzakelijk op tijdens het gamen.
Daarnaast heb ik ook nog niets overclocked.
Google heeft me jammer genoeg niet veel wijzer kunnen maken en de support van Asus hadden de geweldige suggestie om simpelweg de bios niet te upgraden
Is er iemand die me misschien iets verder kan helpen of is niet upgraden de enigste oplossing?
Alvast bedankt !