[ADV] Gezocht: Testers voor de Seagate Personal Cloud 3TB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Mede-auteur:

Verwijderd

Test jij de Seagate Personal Cloud 3TB?

We zoeken 10 testers voor de Seagate Personal Cloud 3TB. Deze keer eerlijk verdeeld tussen Nederland en België. Ofwel 5 uit :)F en vijf uit :)B. Je krijgt de Seagate Personal Cloud 3TB thuisgestuurd om eens flink aan de tand te voelen en na het schrijven van een uitgebreide userreview is de disk van jou.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000587469.jpegHoe doe ik mee?
Aanmelden kan door uiterlijk 21 mei een mail te sturen naar: [url="mailto:testpanel@tweakers.net?subject=Seagate Personal Cloud Testpanel&body=Ik%20wil%20graag%20meedoen.%0D%0A%0D%0AUsername%3A%0D%0AVoor- en achternaam%3A%0D%0AAdresgegevens%3A%0D%0ALand%3A%0D%0ATelefoonnummer%3A"]testpanel@tweakers.net[/url], met daarin username, voor- en achternaam, adresgegevens en telefoonnummer.

Uiterlijk 26 mei krijgen de tien geselecteerde testers bericht via e-mail. Als je niks hoort, dan ben je het helaas niet geworden. In de week van 26 mei ontvangen de testers de Personal Cloud om te testen en we verwachten uiterlijk 12 juni de review online. De Tweakers crew is uitgesloten van deelname.

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 13-05-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik ben benieuwd of ik gekozen wordt! Wij kunnen er hier thuis goed een gebruiken, er komt steeds meer apparatuur etc. bij die wel een back up kunnen gebruiken. En je bestanden overal aankunnen is een 2e dingetje wat heel handig is. Ben benieuwd Tweakers (en Seagate)!

offtopic:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe met een actie, ik zou het echt een eer vinden als ik wordt uitgekozen :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Woohoo, mail ontvangen: ik ga testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:08
Mijn mailbox loopt vast dus die geweldige mail zal wel aangekomen zijn :p

-- Hmm :( Geen mail nu 'ie is geladen. Succes testers ;)

[ Voor 29% gewijzigd door iBugged op 26-05-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Stuur ik een email van ja dat lijkt me leuk. Het is al 26 mei Pierre even nadenken.

Succes met testen allemaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Pierre op 26-05-2015 20:19 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Balen, niet gekozen...toch meer testers dan ik had verwacht...ach ja, succes testers, ik hoop op uitgebreide reviews!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Mailtje gehad dat ik er eentje mag testen, leuk! Wordt ook gelijk mijn eerste revieuw, hoop dat ik het een beetje goed ga doen, hihi.
Pagina: 1