Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Basislaptop +-400 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blucky
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:26

Blucky

Still tweaking my profile

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Standaard handelingen.
Voornamelijk surfen, mailen, documenten bewerken af en toe streamen.

Wat is je budget?
400 Euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nauwelijks vervoeren, af en toe mee op vakantie verder niet.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, geen voorkeur voor een merk. Ik heb zitten kijken naar de acer-aspire-v3-331, dat lijkt me een redelijke laptop voor de prijs. Wel voorkeur op Windows boven Chromebook? Qua formaat lijkt 13 inch ideaal.

Alvast vriendelijk bedankt,

Ben

Feeling lucky...Phunk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lijkt me een aardige keuze, als ik je eisen invoer in de Pricewatch zie ik voornamelijk convertibles langskomen, ik neem aan dat je daar niet naar op zoek bent.

Ik zou als ik jou was toch 15,6" overwegen, dan zijn de mogelijkheden wat ruimer.

Misschien is één van deze laptops iets;

http://tweakers.net/price...;420872;423663/categorie/

Moet er wel bij zeggen dat de i3 amper sneller is dan de Pentium in de Acer die je op het oog hebt, vooral de Lenovo is een interessante keuze voor je omdat de i5 toch wel significant betere performance levert, en met maar 50 euro buiten je budget is het geen bijzonder duur apparaat.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Blucky
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:26

Blucky

Still tweaking my profile

Topicstarter
Bedankt voor het zoeken thomas,

Ik ben inderdaad niet opzoek naar een convertible.
Welke mogelijkheden heb ik extra bij een 15.6; geen optische drive?
Die Lenovo lijkt mij ook wel wat en die 50 euro extra is het wel waard lijkt me.

Hoe komt het overigens dat die Lenovo's zo snel opkomen in de markt voor laptops. ik zie ze steeds vaker tegen komen terwijl ik er 5 jaar geleden nog nooit van het merk heb gehoord, (maar dat kan ook mijn gebrek aan kennis zijn uiteraard.

Feeling lucky...Phunk

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ze richtten zich in het verleden geloof ik meer op zakelijke laptops, zeker toen IBM de laptops (Thinkpads) nog maakte, nu hebben ze een diversere line-up.

Met jou budget kan je in een 15" laptop dus wel een i3 of i5 scoren, en dat zijn gewoon betere processoren dan een intel Pentium. Denk ook aan meer aansluitingen, een groter scherm, etc. Aangezien je hem toch niet veel verplaatst is het naar mijn mening zonde om dan voor een 13" te gaan.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True