Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
hallo, misschien hoort deze vraag niet hier thuis......

Maar ik ben op zoek naar een nieuwe provider.
Ik twijfel tussen KPN en Vodafone.

Ik kom zelf uit het westen van Friesland. (

Nu kan ik kiezen tussen de volgende abbos:
De prijzen zijn ongeveer hetzelfde.

KPN: 200bel/sms + 5gb
Vodafone: onbeperkt bel/sms en 7gb internet. (3gb kan ook, dan ben ik iets minder kwijt)

Goeie dekking vind ik wel belangrijk, ik rij ook regelmatig de afsluitdijk op, en volgende de website 4gmasten staat er alleen een mast van kpn op de afsluitdijk ....
Maar op zich is dit niet zo'n probleem.... zolang ik voor de rest maar goed bereik heb.

Een paar jaar geleden(+-3 jaar) heb ik wel eens Vodafone gehad, en toen was ik er niet echt over te spreken. (slecht bereik enz)
Maar misschien is het de laatste paar jaar wel veranderd door het 4g netwerk.
Ik kom zelf uit postcode ****

Op de website http://www.ltemasten.nl/ kan je zien welke masten in de buurt staan.

Vodafone 3 masten, en kpn 2 ... maar zoveel verstand heb ik hier ook niet van 8)7
Hopelijk iemand anders wel!

-edit-

Vodafone heeft wel leuke voordelige bundels voor in het buitenland...
Maar goed, hoe vaak ga ik op vakantie naar het buiteland? (misschien 1x per jaar of per 2 jaar)

[Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2015 23:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Ik woon zelf ook in Friesland, bij Heerenveen, en KPN is wat beter dan Vodafone op 3G. 4G heb ik niet op mijn sim, dus dat heb ik nog niet geprobeerd.

En ook elders in Friesland heb ik met KPN vaak net wat beter bereik dan mijn pa met Vodafone, maar het verschil is niet heel groot.

Zolang je maar weg blijft van T-mobile is het bereik goed. En heb je echt overal 4G nodig?

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Nou niet persee, maar ik betaal wel voor 4g.. dus het zou wel makkelijk zijn ;)
Ik heb er ook een hekel aan als ik thuis maar 1 streepje verbinding heb enz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Zelf zou ik gewoon de beste deal pakken, wat ik al zei, zelf merk ik weinig verschil tussen Voda en KPN in Friesland.

Overigens doet hier KPN het in huis echt veel beter dan Voda, maar dat kan ook toeval zijn.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
kpn is iets duurder scheelt ongeveer 2 euro per maand.
ik wacht nog even af :)

maar hoeveel streepjes heb je dan binnenhuis met vodafone en kpn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
→ MAA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Aggressor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:09:

Vodafone heeft wel leuke voordelige bundels voor in het buitenland...
Je weet dat KPN ook buitenland bundels heeft?
Volgens mij maakt het wat die kosten betreft niet veel uit.

Xioami powerbank te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
nou scheelt nog aardig.
bv turkije

deze valt bij vodafone onder europa.
20bel/sms/mb voor 2 euro per dag.

kpn, 4mb 5 euro

Maar goed, ik ga maar 1x per jaar of 2 jaar naar turkije..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-09 08:34
KPN: 200bel/sms + 5gb = 25,- euro (32,50 met onb bellen)
Vodafone: onbeperkt bel/sms en 7gb internet. (3gb kan ook, dan ben ik iets minder kwijt) = 39,- euro (of 33 gb met 3 gb)

Mijn advies: Qua bereik maakt het niet veel uit, ga dus voor het goedkoopste.

Als je medebewoner hebt met KPN of HI (ook tegenwoordig KPN) krijg je per abo 5 euro korting, dan ben je voordeliger uit bij KPN. Je kan zelfs nog overwegen om het bij een familie/goede bekende op hun adres te zetten voor het voordeel. ;) Als je dat doet in combinatie met een alles in een abo krijg je ook nog eens dubbele data/belminuten. Krijg je dus voor 20,00 400 belminuten/sms en 10 gig.

In Turkije gewoon foon wegdoen of in de lokale MCDonalds gaan zitten voor gratis wifi ;).

Als je kan verlengen bij vodafone (oftewel je hebt er nu al een abo) ben je waarschijnlijk daar voordeliger uit. :)

[Voor 7% gewijzigd door Kelin op 15-05-2015 17:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Ik vind dat niet duur voor KPN.
Laats een keer gezocht op sim only, maar ik kwam op 25 euro voor maar 1GB.

Persoonlijk zou ik voor dat KPN abo gaan. Onbeperkt bellen en smsen is leuk, mits je daar ook echt gebruik van maakt. En het merendeel van de mensen doet dat niet, dus daarom kunnen ze dat ook zo aanbieden.

Xioami powerbank te koop

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True