hallo, misschien hoort deze vraag niet hier thuis......
Maar ik ben op zoek naar een nieuwe provider.
Ik twijfel tussen KPN en Vodafone.
Ik kom zelf uit het westen van Friesland. (
Nu kan ik kiezen tussen de volgende abbos:
De prijzen zijn ongeveer hetzelfde.
KPN: 200bel/sms + 5gb
Vodafone: onbeperkt bel/sms en 7gb internet. (3gb kan ook, dan ben ik iets minder kwijt)
Goeie dekking vind ik wel belangrijk, ik rij ook regelmatig de afsluitdijk op, en volgende de website 4gmasten staat er alleen een mast van kpn op de afsluitdijk ....
Maar op zich is dit niet zo'n probleem.... zolang ik voor de rest maar goed bereik heb.
Een paar jaar geleden(+-3 jaar) heb ik wel eens Vodafone gehad, en toen was ik er niet echt over te spreken. (slecht bereik enz)
Maar misschien is het de laatste paar jaar wel veranderd door het 4g netwerk.
Ik kom zelf uit postcode ****
Op de website http://www.ltemasten.nl/ kan je zien welke masten in de buurt staan.
Vodafone 3 masten, en kpn 2 ... maar zoveel verstand heb ik hier ook niet van
Hopelijk iemand anders wel!
-edit-
Vodafone heeft wel leuke voordelige bundels voor in het buitenland...
Maar goed, hoe vaak ga ik op vakantie naar het buiteland? (misschien 1x per jaar of per 2 jaar)
Maar ik ben op zoek naar een nieuwe provider.
Ik twijfel tussen KPN en Vodafone.
Ik kom zelf uit het westen van Friesland. (
Nu kan ik kiezen tussen de volgende abbos:
De prijzen zijn ongeveer hetzelfde.
KPN: 200bel/sms + 5gb
Vodafone: onbeperkt bel/sms en 7gb internet. (3gb kan ook, dan ben ik iets minder kwijt)
Goeie dekking vind ik wel belangrijk, ik rij ook regelmatig de afsluitdijk op, en volgende de website 4gmasten staat er alleen een mast van kpn op de afsluitdijk ....
Maar op zich is dit niet zo'n probleem.... zolang ik voor de rest maar goed bereik heb.
Een paar jaar geleden(+-3 jaar) heb ik wel eens Vodafone gehad, en toen was ik er niet echt over te spreken. (slecht bereik enz)
Maar misschien is het de laatste paar jaar wel veranderd door het 4g netwerk.
Ik kom zelf uit postcode ****
Op de website http://www.ltemasten.nl/ kan je zien welke masten in de buurt staan.
Vodafone 3 masten, en kpn 2 ... maar zoveel verstand heb ik hier ook niet van
Hopelijk iemand anders wel!
-edit-
Vodafone heeft wel leuke voordelige bundels voor in het buitenland...
Maar goed, hoe vaak ga ik op vakantie naar het buiteland? (misschien 1x per jaar of per 2 jaar)
[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2015 23:11 ]