Ik zoek een nieuwe of 2e hands telefoon voor mijn nichtje
Ik ben op zoek naar een nieuwe of 2e hands telefoon voor mijn nichtje. Deze is binnenkort jarig en er werd gevraagd of ik wilde kijken welke telefoon ze het beste kan halen. Ze wil graag een telefoon die "bekend" is. Dat wil zeggen dat er genoeg hoesjes en cases voor te krijgen zijn. Het liefst dus ook een Samsung, LG of ander bekend merk.
Wat is je budget?
De telefoon moet een prijs hebben van €150,- tot €200,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
• SMSen
• Whatsappen
• Facebooken
• Netflix
• YouTube
• Af en toe een leuk spel. Maar geen games zoals GTA - San Andreas of spellen die zwaarder zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb onder andere bij het Vraag & Aanbod gekeken. Daarnaast heb ik ook op Marktplaats rond gekeken. De telefoons die aan het budget en eisen voldoen zijn (2e hands):
• Samsung Galaxy S4
• LG G2
• LG Nexus 5
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zat misschien ook nog te denken aan een Galaxy S5 mini. Maar ik weet niet of de "mini" series goed genoeg zijn in verhouding met de Galaxy S4, LG G2, Nexus 5 etc.
Al deze telefoons heb ik 2e hands aangeboden gezien voor ongeveer €150 - €200,-
Ik ben op zoek naar een nieuwe of 2e hands telefoon voor mijn nichtje. Deze is binnenkort jarig en er werd gevraagd of ik wilde kijken welke telefoon ze het beste kan halen. Ze wil graag een telefoon die "bekend" is. Dat wil zeggen dat er genoeg hoesjes en cases voor te krijgen zijn. Het liefst dus ook een Samsung, LG of ander bekend merk.
Wat is je budget?
De telefoon moet een prijs hebben van €150,- tot €200,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
• SMSen
• Whatsappen
• Facebooken
• Netflix
• YouTube
• Af en toe een leuk spel. Maar geen games zoals GTA - San Andreas of spellen die zwaarder zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb onder andere bij het Vraag & Aanbod gekeken. Daarnaast heb ik ook op Marktplaats rond gekeken. De telefoons die aan het budget en eisen voldoen zijn (2e hands):
• Samsung Galaxy S4
• LG G2
• LG Nexus 5
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zat misschien ook nog te denken aan een Galaxy S5 mini. Maar ik weet niet of de "mini" series goed genoeg zijn in verhouding met de Galaxy S4, LG G2, Nexus 5 etc.
Al deze telefoons heb ik 2e hands aangeboden gezien voor ongeveer €150 - €200,-
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii