Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech g930 laat niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjitter
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16-07 09:43
Beste tweakers,

Vorig jaar brak de verbinding van de oplader in mijn headset af. Ik kan hem nu dus niet meer gebruiken aangezien ik hem niet meer op kan laden.

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij zo'n nieuw mini usb ding op de printplaat van de headset kan solderen. Ook tips voor winkels die dat kunnen zouden meer dan welkom zijn. Ik ben woonachtig in de zaanstreek en ben best bereid een stukje ervoor te rijden.

Met vriendelijke groeten,

Jitter havik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn1994zip
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 26-09 11:28
Hey Jitter,

Kun je het niet zelf proberen te repareren?
Er staan genoeg voorbeelden op internet.
bijv. YouTube: How To Repair Micro USB Connector on Logitech G930 Headphones

Volgens mij is het enige wat je nodig heb een vaste hand en een soldeerstation.

Houdt er wel rekening mee dat als een batterij een langere tijd leeg is geweest deze niet meer volledig goed zal functioneren. Je zal dus wel merken dat deze geen 8-10 uur meer mee gaat.

Mvg,
Martijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjitter
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16-07 09:43
Ja het probleem is dat ik geen vaste hand heb :( Had namelijk inderdaad al de youtube filmpjes gevonden.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True