Beste mede-tweakers,
Ik heb een probleem met een toshiba satallite laptop. Op de laptop zit er fabrieksaf windows 8. Het OS was gecrasht waarna ik met hirenbootcd wilde proberen om de fotos nog te redden. Om dit uit te kunnen voeren heb ik in bios SecureBoot disabled en UEFI omgezet in CSM - Legacy. Daarna heb ik de laptop opnieuw opgestart maar dan ineens kreeg ik geen beeld meer. Dus de Bios POST en de Logo van Toshiba is niet meer zichtbaar. Zelfs zie ik ook geen backlight.
Hierna heb ik het volgende geprobeerd :
Alvast bedankt voor de tips
Mvg,
Osman
Ik heb een probleem met een toshiba satallite laptop. Op de laptop zit er fabrieksaf windows 8. Het OS was gecrasht waarna ik met hirenbootcd wilde proberen om de fotos nog te redden. Om dit uit te kunnen voeren heb ik in bios SecureBoot disabled en UEFI omgezet in CSM - Legacy. Daarna heb ik de laptop opnieuw opgestart maar dan ineens kreeg ik geen beeld meer. Dus de Bios POST en de Logo van Toshiba is niet meer zichtbaar. Zelfs zie ik ook geen backlight.
Hierna heb ik het volgende geprobeerd :
- Accu, Oplader er uit aan en uit knop minuutje ingedruk houden en daarna proberen te booten ( Heeft niet geholpen)
- Bios Battery verwisselen ( heeft niet geholpen )
- Koelpasta vernieuwen ( heeft niet geholpen )
- Op externe monitor aansluiten ( Kreeg ook geen beeld op externe )
- Ram Geheugen verwisselen, slot veranderen ( heeft niet geholpen )
- Ram geheugen helemaal er uit halen om te kijken of MoBo beeps produceert ( Beeps hoor je wel dus MoBo geeft reactie )
- Display kabels gecontroleerd ( alles zit er goed in )
Alvast bedankt voor de tips
Mvg,
Osman