Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG Flatron L1718S - Geen beeld meer, LED knippert.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Colchonero
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-09 23:16
Ik heb een probleem met een LG Flatron L1718S monitor.
Wanneer ik de monitor aansluit (prik bedoel ik) knippert de LED in de groene 'aan' stand. Een seconde uit, een seconde aan, zo dus. Bij het uitgaan van de LED flitst het beeld even aan, dwz het beeld wordt iets lichter en tekst "LG Flatron" met "Freedom of mind" wordt getoond. Daarna is het beeld weer zwart.
De LED knippert zoals gezegd groen, niet in de bruine/amber kleurige energie spaarstand.

De monitor doet dit dus vanaf het moment van aansluiten, hij reageert op geen enkele van zijn knoppen (ook niet de power knop) en ook het wel of niet aanwezig zijn van een VGA kabel maakt niks uit.

Wat ik (vermoedelijk) zoek is een manier om de monitor te resetten (Er waren ooit HP monitoren die van de prik af moesten en dan 60 seconden de power knop ingedrukt hebben om ze een harde reset te geven, heb ik gedaan op het werk.) aangenomen dat er niets kapot gegaan is. Het lijkt er op dat de software overstuur is.

Voor wie iets meer over de monitor wil weten, LG UK heeft een pagina hier
http://www.lg.com/uk/support-product/lg-L1718S-SN
waar ook een manual in pdf en djvu te vinden is.

Google heeft niet geholpen behalve dat er iemand op TWC
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?576973-Monitor-problem-power-light-flashes
is die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt. Alleen bij hem doet de monitor het na een tijdje wel, bij mij niet. heeft iemand een idee wat te doen?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True