Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

asus transformer t100taf extender setup pagina ipv internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-07 19:47
Hallo,
Ik heb een probleem met een asus transformer t100taf, en een tplink wa901nd range extender.
De instelling:
De range extender zit op de modem aangesloten via ethernet en cloned het wifi netwerk van de modem om zo als acces point te dienen. dhcp van de extender staat uit.

Het probleem:
De flaptop gaat 9 van de 10 keer naar de login / setup pagina van de extender, terwijl deze al is ingesteld en dus eigenlijk de setup pagina helemaal niet weer zou moeten geven.
1 van de 10 keer heeft ie ineens wel internet.
Andere laptops, telefoons etc hebben dit probleem niet en krijgen gewoon internet via de extender
Op een andere locatie had de laptop hetzelfde probleem met een andere (merk is mij onbekend) router. Begon zomaar van de een op de andere dag.

Geprobeerd:
Nieuwste wifi drivers losten het probleem niet op.
Ik vraag me nu af misschien heeft een automatische driver update dit juist veroorzaakt en moet ik hem naar een eerdere versie terugzetten?
Driver versies heb ik op t moment helaas even niet bij de hand.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True