Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gebruikersreview van de maand: Nieuwkomer maart 2015

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
In reviews: Gebruikersreview van de Maand - april 2015 staat onder het kopje 'Nieuwkomer maart 2015' de review van de OnePlus One met een +3 vermeld. Als je vervolgens door klikt naar de uiteindelijke review staat die review nu op +2 productreview: OnePlus One 64GB Zwart review door Famous Copra

Is dit een foutje (score van de review veranderd na het plaatsen van het bericht), of expres gedaan om de reviewer wat motivatie te geven?

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

rens-br schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:25:
Is dit een foutje (score van de review veranderd na het plaatsen van het bericht), of expres gedaan om de reviewer wat motivatie te geven?
Onderstreepte lijkt mij in iedergeval niet het geval, daar de review nu 1x +1 en 9x +2 heeft gekregen. In theorie kan het natuurlijk dat meerdere mensen hun score hebben aangepast, of dat er één iemand een +3 had gegeven waardoor het gemiddeld een +3 was, maar dat weer aangepast heeft. Maar dat lijkt me sterk. Blijft de vraag staan of dit opzettelijk is of niet.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dit was een foutje van mij bij het overzetten van de achterliggende code. Is nu aangepast: reviews: Gebruikersreview van de Maand - april 2015

Overigens werkt het artikel niet met automatisch updaten, dus mocht de score naar +3 gaan, dan blijft dit nu op +2 staan. Ik zal nog eens kijken of daar iets aan te doen is.

Dank voor het melden in ieder geval!