Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

te groote advertenties S3

Pagina: 1
Acties:

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Ik krijg regelmatig op gathering.Tweakers.net te groote advertentie waar door het selecteren van de drop down heel erg lastig word :O
En vaakt opent ie dan de advertentie terwijl ik gewoon een keuze wil maken uit de drop down

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/3lhoa7ny1/Screenshot_2015_05_12_07_52_48.png

[ Voor 11% gewijzigd door moijamie op 12-05-2015 07:58 ]

const { signature } = await fetchProfile()

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Deze hebben meer mensen last van gehad, zoals te lezen is in Danfoss in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door" en google adsense reclame.
In dat laatste topic wordt door crisp het volgende gemeld:
Ik heb hier lokaal al een fix voor gemaakt, dus bij de volgende release zal dit opgelost zijn :)
Als ik me niet vergis is de volgende release vandaag. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

* Hero of Time zoekt de user motivation tool...

Waarom is het toch dat niemand de sticky leest waar toch wel heel duidelijk het volgende staat:
Om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken verzoeken we je als je een bug wil melden om éérst hier of in het archief te zoeken.
Zoals hierboven al staat, is het vaker gemeld en bekend. Ik heb 't nu al iets van 6x langs zien komen, simpelweg omdat schijnbaar niemand verder kijkt dan de 'nieuw topic' knop. Een enkeling, zoals evest, kijkt nog wel verder, chapeau.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

And with that bombshell verplaatsen we deze naar het archief.

Later vandaag gefixed dus.

Never underestimate the power of stupid people in large groups