Toon posts:

graphic probleem ps4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van tweakers.net!
Ik loop al een tijdje met een probleem rond. Wanneer een spel speel op mijn ps4 (gebeurt voornamelijk bij dying light) heb ik last van een probleem. Alle planten, bomen en andere atributen zijn lelijk wit en opgelicht. Wanneer ik dan de camera draai veranderd dit in normaal, maar zie je alles flikkeren. Dit probleem verdwijnt deels wanneer ik de scherpte van mijn tv reduceer, maar het verdwijnt niet helemaal. Dit is erg irritant. Mijn tv is net nieuw, dus dit kan niet het probleem zijn (of misschien juist dat die nieuw is?)
YouTube: Dying light display issue white flashes dit is een voorbeeld van mijn probleem.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Kan je toch heel snel controleren door even op een andere tv te testen? (Bij je ouders, buren, enz)
Kan aan je TV, kabels of PS4 liggen, ik zou beginnen met testen op een andere tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:57:
Mijn tv is net nieuw, dus dit kan niet het probleem zijn
Dat is niet de juiste manier van trouble shooting ;) Het kan zeer zeker wel aan je TV liggen. Dat je TV nieuw is wil niet zeggen dat je TV ook perfect werkt.

Sluit je PS4 aan met een ander HDMI kabel. Blijft het probleem? Sluit je PS4 aan op een ander TV. Blijft het probleem? Probeer een ander PS4 (via een vriend?) met dezelfde game disc op je TV. Blijft het probleem? Dan kan het aan Dying Light liggen (dan zal je nog een kopie moeten testen voor de zekerheid). Etcetera.

Kortom: steeds dingen testen om zaken uit te sluiten, niet om te kijken of je gelijk het probleem vind. Met zulke zaken is het verstandiger om stap voor stap te kijken waar het probleem niet ligt, zodat je erachter kan komen waar het probleem wel ligt.

Probeer ook met je TV instellingen te spelen, kan zijn dat je bepaalde filters hebt dat het veroorzaakt. Als je TV Game Mode ondersteunt, dat selecteren en kijken.

[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 11-05-2015 22:14 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem beneden geprobeerd maar daar doet die hetzelfde. Wanneer ik wat met mijn tv instellingen doe, verminder ik alleen het probleem. Ik zal wel wat tests uitproberen om te kijken wat het probleem is. Dankjewel in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
De video die je linkt, in de beschrijving zegt de uploader dat het om de Xbox One versie gaat. Google Search komt je ook terecht bij andere PS4/X1 users die dit probleem alleen hebben met Dying Light. Ziet er dus eerder naar uit dat het probleem bij het spel zelf ligt, en niet de hardware. Misschien de game opnieuw installeren?

Of zoals ASNNetworks zegt, misschien is het wel je TV, of de instellingen daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al geprobeerd de game opnieuw te installeren. Werkte niet. Lijkt erop dat het mijn tv is. Maar even naar media markt fietsen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 23:28
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:41:
Heb al geprobeerd de game opnieuw te installeren. Werkte niet. Lijkt erop dat het mijn tv is. Maar even naar media markt fietsen denk ik dan.
Daar hebben ze iig genoeg tv's om je ps4 op te testen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:18
Grote kans dat je TV een Game Modus heeft. Stel je TV hier eens op in.
Als je niet weet hoe dit moet, meldt dan het model en type, dan kijk ik dat even na voor je.

Verder kan je controleren of je PS4 niet te warm wordt. Controlleer de hitte afvoer op blokkades en kijk of er geen overtollig stof in de fans zitten.

Meer dan dat kan ik je nu niet aanbevelen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx. Het modelnummer is32pfk4309/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:42
https://www.gebruikershan...a3&t=15-5-2015%2002:42:31

Pagina 36 hoofdstuk 12.4

Ik zou dat even proberen.. Succes!

Tip voor de toekomst: sla je handleiding op;-) kan altijd handig zijn en sneller zoeken met Ctrl-toets + F "zoekterm"
Pagina: 1