Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 20:14
Graag jullie advies bij de volgende kwestie:

Ik zoek een?
Smartphone voor de vrouw des huizes. De telefoon moet voldoende snelheid hebben en met een scherm van 5 inch scoor ik ook goed ;). Een vloeiende werking is echter noodzakelijk. Een leuke camera erbij zou ook leuk zijn. Mevrouw houdt van een mooi design. Uiteraard staat werking voorop.

Wat is je budget?
Ongeveer € 200 tot € 275.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon zal met name worden gebruikt voor e-mail, whatsapp, surfen en zo nu en dan een willekeurig appje uit de playstore.

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe heb ik drie kandidaten gevonden, namelijk de Huawel P7, OnePlus One en de Motorola Moto G 4G. Zelf heb ik goede ervaring met Huawei (G700). De Motorola is prijstechnisch erg interessant, terwijl de OnePlus One het hoogste gadget-gehalte heeft.

Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel heeft mevrouw een Samsung S2 Plus. Deze is behoorlijk traag geworden volgens de huidige standaarden :P . Dat moet dus anders. Wie kan mij adviseren?

[Voor 5% gewijzigd door 50Miles op 11-05-2015 21:08]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 21:44
Keuze lijkt me niet moeilijk, aangezien de OPO rondjes om de andere toestellen heen draait

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
mad-dog schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:11:
Keuze lijkt me niet moeilijk, aangezien de OPO rondjes om de andere toestellen heen draait
Dus jij raadt een Oppo aan? Bedoel je dan de Find 5?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:55

Touchdomex

Bombus Flavifrons adoratie

50Miles schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:20:
[...]

Dus jij raadt een Oppo aan? Bedoel je dan de Find 5?
OnePlusOne ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mad-dog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
Dat klinkt eensgezind ;). Deze presteert het beste? Ik raak een beetje verward door alle cpu's die er tegenwoordig worden gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20:42
OnePlus One is iets boven je budget maar zeker een aanrader. Ivm verkrijgbaarheid is de Moterola Moto G ook zeer interessant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mad-dog
50Miles schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:37:
Dat klinkt eensgezind ;). Deze presteert het beste? Ik raak een beetje verward door alle cpu's die er tegenwoordig worden gebruikt.
Presteert verreweg het beste. De Snapdragon 400 is echt merkbaar trager em heeft daarnaast een stuk mindere camera. Minpuntje bij de OPO is dat alleen niet alle 4G frequenties gebruikt kunnen worden, maar voor de zaken waar het toestel voor gebruikt wordt lijkt me dat totaal geen punt. Huawei P7 is ook wel aardig, maar is qua software stukken minder en doet het qua GPU ook stukken minder

[Voor 9% gewijzigd door mad-dog op 11-05-2015 21:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
mad-dog schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:45:
[...]

Presteert verreweg het beste. De Snapdragon 400 is echt merkbaar trager em heeft daarnaast een stuk mindere camera. Minpuntje bij de OPO is dat alleen niet alle 4G frequenties gebruikt kunnen worden, maar voor de zaken waar het toestel voor gebruikt wordt lijkt me dat totaal geen punt
Thx, 4G gaat niet eens gebruikt worden ;).

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True