Graag jullie advies bij de volgende kwestie:
Ik zoek een?
Smartphone voor de vrouw des huizes. De telefoon moet voldoende snelheid hebben en met een scherm van 5 inch scoor ik ook goed
. Een vloeiende werking is echter noodzakelijk. Een leuke camera erbij zou ook leuk zijn. Mevrouw houdt van een mooi design. Uiteraard staat werking voorop.
Wat is je budget?
Ongeveer € 200 tot € 275.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon zal met name worden gebruikt voor e-mail, whatsapp, surfen en zo nu en dan een willekeurig appje uit de playstore.
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe heb ik drie kandidaten gevonden, namelijk de Huawel P7, OnePlus One en de Motorola Moto G 4G. Zelf heb ik goede ervaring met Huawei (G700). De Motorola is prijstechnisch erg interessant, terwijl de OnePlus One het hoogste gadget-gehalte heeft.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel heeft mevrouw een Samsung S2 Plus. Deze is behoorlijk traag geworden volgens de huidige standaarden
. Dat moet dus anders. Wie kan mij adviseren?
Ik zoek een?
Smartphone voor de vrouw des huizes. De telefoon moet voldoende snelheid hebben en met een scherm van 5 inch scoor ik ook goed
Wat is je budget?
Ongeveer € 200 tot € 275.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon zal met name worden gebruikt voor e-mail, whatsapp, surfen en zo nu en dan een willekeurig appje uit de playstore.
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe heb ik drie kandidaten gevonden, namelijk de Huawel P7, OnePlus One en de Motorola Moto G 4G. Zelf heb ik goede ervaring met Huawei (G700). De Motorola is prijstechnisch erg interessant, terwijl de OnePlus One het hoogste gadget-gehalte heeft.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel heeft mevrouw een Samsung S2 Plus. Deze is behoorlijk traag geworden volgens de huidige standaarden
[ Voor 5% gewijzigd door 50Miles op 11-05-2015 21:08 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.