Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Outlook Agenda Windows Phone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:46
Beste,

Waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde zoektermen maar ik kan momenteel niet iets vinden waarom ik mijn agenda [outlook.com - Windows phone] niet gedeeld krijg met mijn vriendin [outlook.com - Windows phone].

Online heb ik een agenda aangemaakt en haar gemachtigd als mede eigenaar. Maar als ik onder haar account inlog, zie ik niks. Tevens verschijnen de afspraken ook niet op haar telefoon.

Kan iemand mij een duwtje in de goede richting geven?

Cheers

Mart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• n_n
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-08-2015
Is de agenda wel beschikbaar onder instellingen in de agenda? Mogelijk staat deze niet aangevinkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 28-09 23:36
Zaak is om de agenda eerst zichtbaar te krijgen in outlook.com via de browser. Daarna kan je wel kijken waarom die het niet doet op de telefoon (al denk ik niet dat WP hier het probleem is).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:49
Heb hier zelf ook problemen mee gehad, maar dan in combinatie met Office 365 en Windows Phone. De agenda van mijn vrouw was gewoon niet inzichtelijk te krijgen op mijn telefoon. Alle machtigingen stonden 100% zeker weten goed. Wat wel werkte was een nieuwe agenda aanmaken en daar machtigingen op instellen, maar dat is eigenlijk maar een halve oplossing.
Het irritante is dat het met Google Apps wel gewoon altijd heeft gewerkt.

Ik weet eigenlijk nog niet hoe het zit met de nieuwe Outlook app op op WP10.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:46
Dank voor de suggestie, zal het vanavond eens proberen.

Ben zelf ook 100% overtuigd dat alles geshared staat.

Trouwens, wij gebruiken geen Office 365 maar alleen outlook.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:49
Maduth schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:37:
Trouwens, wij gebruiken geen Office 365 maar alleen outlook.com
Er gaan geruchten dat outlook.com op termijn opgaat in Office 365.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True