Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[HELP] Razer Chimaera 5.1 - Moet via Xbox Stereo Adapter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaBe
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 28-05-2019
Hey

Ik heb een chimaera gekocht en gebruikt deze voornamelijk voor op PC.

Op mijn pc is hij aangesloten op de volgende manier:

Optische kabel (spdif) van mijn PC naar de Docking Station en van mijn Docking Station naar mijn geluidset.

Dit werkt allemaal perfect!

Nu wil ik hem ook gebruiken voor mijn Xbox One.

Het enige wat ik doe is de optische kabel uit de docking station halen die van mijn PC komt en die van mijn Xbox One komt erin doen.

Maar dan heb ik geen geluid.. Wel over mijn speakers maar niet over mijn headset.

-----------------------------

Nu heb ik de Xbox One Stereo Adapter gekocht en als ik die aansluit heb ik ineens wel geluid over mijn headset.

Maar als ik niet met mijn vrienden speel wil ik gewoon zonder een kabel tussen mijn controller en headset kunnen gamen..

Daarbij gaat de headset (met kabel er tussen) ook naar 10 minuten uit. (automatische stand-by als hij geen signaal detecteert)

Hebben jullie enig idee waarom dit zo is?

Dit iets wat mij al maanden irriteert en de reden waarom in bijna nooit meer achter me xbox zit :P

---------------------------------

Ik heb zelf het zo gedaan dat ik muziek draaide op mijn pc via me headset en toen gelijk zonder een setting te veranderen hem overgeswitched naar xbox maar geen resultaat..

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!! _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door KaBe op 11-05-2015 20:51]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True