Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi allemaal, ik zit een beetje in een dilemma. Ik wil eigenlijk een HTC One M8 maar in glacial silver of gunmetal grey? Eerst was ik helemaal weg van de gunmetal grey maar nu vind ik de glacial silver ook helemaal niet verkeerd. Het zou best nice zijn als jullie je mening kunnen achterlaten of als jullie ervaringen hebben met een van beide kleuren kunnen jullie die in de reactie achter laten?
Thanks voor de support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 23:22
Ik zou cross-posten op het viva-forum .. vrouwen weten over het algemeen beter wat er bij de gordijnen past :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
DanielWillems schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:39:
Hoi allemaal, ik zit een beetje in een dilemma. Ik wil eigenlijk een HTC One M8 maar in glacial silver of gunmetal grey? Eerst was ik helemaal weg van de gunmetal grey maar nu vind ik de glacial silver ook helemaal niet verkeerd. Het zou best nice zijn als jullie je mening kunnen achterlaten of als jullie ervaringen hebben met een van beide kleuren kunnen jullie die in de reactie achter laten?
Thanks voor de support!
Kleuren zijn persoonlijk. Wat schiet je ermee op als wij roepen dat een bepaalde kleur mooier is.
Ga in de winkel kijken welke je het meest aanspreek en dan weet je het antwoord >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat een idioot topic dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heb je de keus niet uit de Gold versie van de M8 ? ;) Is natuurlijk heel wat anders.

Persoonlijk zou ik de Gunmetal Grey wel gaaf vinden, maar misschien komt dat door de Glacial Silver M8 die naast me ligt :p

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:16
Ik zou voor de Space Grey gaan :p

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

The Wizard

Moderator Mobile
Zulke vragen zijn erg subjectief, ga gewoon naar de winkel en bekijk beide kleuren.

Topic gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.