[Kickstarter] Umbra - ARPG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 17:28
https://www.kickstarter.com/projects/1062682568/umbra

Umbra is een Next gen Hack & Slash game, oftewel een ARPG. Deze game wordt gemaakt met de CryEngine.

Officiële site: http://umbragame.com/home/
Screenshots: http://umbragame.com/gallery/
Steam Greenlight: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=442683861

[YouTube: https://youtu.be/OCt1v1fnesY]

[YouTube: https://youtu.be/THvjTqx7wCw]

Features
  • Solo and Multiplayer support
  • Free character developement - no class limitation
  • Featuring the powerful Kythera AI system
  • Large amount of weapons, armors and magic effects
  • Advanced craft system - build your own weapons and armors
  • Cook your own potions
  • Build your own house and showcase your gears
  • Mature story and quests
  • Discover mysteries of Umbra universe and develop amazing new powers!
  • And much more exclusive content to reveal soon !
Als de Kickstarter gaat beginnen, dan zal er meer informatie komen over deze game. Persoonlijk vind ik dat het er erg mooi en interessant uit ziet. En ben benieuwd hoe deze game zich verder zal ontwikkelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Games op 19-05-2015 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom zou ik een onbewezen studio met onbewezen mensen mijn geld willen geven om een (slechte) ongeinspireerde diablo kloon te maken? Persoonlijk vindt ik het erg saai en 13-in-een-dozijn uiterlijk en gameplay. 0,0 innovatie in het genre en de graphics zijn erg mwoah. Dan koop ik liever een echte ARPG die al wat langer onderweg is als torchlight of grim dawn.

Leuk om te zien dat er nog action rpgs gemaakt worden. Maar dit ziet er echt uit als 13 in een dozijn werk. Verder bestaat die studio al 2 jaar en kunnen ze amper iets laten zien dus echt doorwerken doen ze ook niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 12-05-2015 13:56 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Persoonlijk vind ik het ook erg op Path of Exile lijken. Als je action RPG's interessant vind, dan zou je die ook gratis (is niet pay to win) kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Ik was wat minder negatief. Het ziet er gaaf uit, maar is er nog lang niet. Hoe gaat het "alles is mogelijk" met builds werken? Hoe zit het met loot etc. Ik vind dat daar nog wel meer bekend over moet worden.

Het uitstel van de kickstarter lijkt in ieder geval niet al te positief....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Kickstarter is nooit een garantie, dat was bijvoorbeeld een Pillars of Eternity of Divinity: Original Sin ook niet en dat is een groot succes ;)
Ik vind de kickstarterpage voor Umbra er vergelijkbaar uit zien en het verhaal goed genoeg overkomen om eens te kijken wat er uit voort komt. Ik heb dus voor €15,- gebackt :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaw schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:56:
Persoonlijk vind ik het ook erg op Path of Exile lijken. Als je action RPG's interessant vind, dan zou je die ook gratis (is niet pay to win) kunnen proberen.
Qua gameplay/graphics is het meer een D3, daar zijn ze ook vrij open over:
We are mixing the freedom of Skyrim, the action style of Diablo 3, the ambience of Diablo 1, the graphical power of Crysis
Zitten zeker interessante zaken tussen, had stiekem toch een console versie gewild ipv PC (ivm controls).

Alleen veel van de echt leuke features zitten toch in de stretch goals, multiplayer, toch maar ook een back doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2015 10:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik weet het niet.. vind het te ambitieus voor 3 personen die nog niet eerder een game hebben gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Postius schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:55:
Waarom zou ik een onbewezen studio met onbewezen mensen mijn geld willen geven om een (slechte) ongeinspireerde diablo kloon te maken? Persoonlijk vindt ik het erg saai en 13-in-een-dozijn uiterlijk en gameplay. 0,0 innovatie in het genre en de graphics zijn erg mwoah. Dan koop ik liever een echte ARPG die al wat langer onderweg is als torchlight of grim dawn.

Leuk om te zien dat er nog action rpgs gemaakt worden. Maar dit ziet er echt uit als 13 in een dozijn werk. Verder bestaat die studio al 2 jaar en kunnen ze amper iets laten zien dus echt doorwerken doen ze ook niet.
Dat je dit niet wilt backen kan ik goed begrijpen. Ik weet het zelf nog niet, wellicht eerst wat meer zien. Verder niet echt mee je eens. Het is jammer dat de resolutie van het filmpje niet bijster goed is maar als ik dit zie begin ik wel te watertanden hoor! Umbra ziet er naar mijn mening prima uit. Zag D3 er maar zo uit! Het is zelf een echte 3D omgeving en niet fixed-camera zoals in de meeste H&S-rpg games inclusief Diablo. Uiteraard is het een mening maar persoonlijk vindt ik dit zelfs beter dan Path of Exile.

Dat dit een 13 in een dozijn werkje is snap ik eigenlijk ook niet zo goed. Je noemt zelf torchlight, dan hebt je het pas over een diablo-kloon! Het is een hack&slash en die games lijken nu eenmaal op elkaar. Ik bedoel: waar is de innovatie m.b.t. torchlight? En er zit wel degelijk innovatie in als je naar de beste man in het filmpje luistert. Zoals element based spells reageren met de omgeving, apocaliptic upgrades, weapon system ala Dragonage etc, housing etc.

Ik ben benieuwd en ik denk dat deze jongens best goed op weg zijn!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
FloydRaalte schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:52:
[...]

Dat je dit niet wilt backen kan ik goed begrijpen. Ik weet het zelf nog niet, wellicht eerst wat meer zien. Verder niet echt mee je eens. Het is jammer dat de resolutie van het filmpje niet bijster goed is maar als ik dit zie begin ik wel te watertanden hoor! Umbra ziet er naar mijn mening prima uit. Zag D3 er maar zo uit! Het is zelf een echte 3D omgeving en niet fixed-camera zoals in de meeste H&S-rpg games inclusief Diablo. Uiteraard is het een mening maar persoonlijk vindt ik dit zelfs beter dan Path of Exile.

Dat dit een 13 in een dozijn werkje is snap ik eigenlijk ook niet zo goed. Je noemt zelf torchlight, dan hebt je het pas over een diablo-kloon! Het is een hack&slash en die games lijken nu eenmaal op elkaar. Ik bedoel: waar is de innovatie m.b.t. torchlight? En er zit wel degelijk innovatie in als je naar de beste man in het filmpje luistert. Zoals element based spells reageren met de omgeving, apocaliptic upgrades, weapon system ala Dragonage etc, housing etc.

Torchlight heeft wellicht nog de meeste innovatie meegebracht... Denk alleen eens aan de pet die je zelfs kan wegsturen om je meuk te verkopen en dingen te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

maniak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:08:
[...]

Torchlight heeft wellicht nog de meeste innovatie meegebracht... Denk alleen eens aan de pet die je zelfs kan wegsturen om je meuk te verkopen en dingen te kopen!
Haha ja dat was nog eens een handige feature! Dat mogen meer games overnemen. Maar ik kan me zo verder niet veel andere 'nieuwe' features bedenken in Torchlight... Path of Exile is in dat opzicht ook niet 'echt' vernieuwend. Het draait bij PoE om synergie van je skill en support gems en er zit een astronomische skilltree in. Dat is zo'n beetje het enige afwijkende. Ik vraag me af hoe Grim Dawn vernieuwend gaat zijn. Ik geef wat dat betreft Grim Dawn evenveel kans als Umbra.

Wat ik verder bedoel te zeggen is dat voor al deze games hetzelfde geld. In de basis blijft het puntjes verdelen over je atributen (melee, strenght, magic, dex etc) skills toekennen en loot rapen. Daarnaast maakt de ene game gebruik van een enorme skilltree (PoE), de andere van goeie herspeelbare Tiered endgame (D3), en weer een andere van zijn makkelijke instap en funfactor (Torchlight)... in dat (toorts :+ )licht zie ik Umbra ook en volgens mij moet deze game het gaan hebben van zijn open 3D wereld, gedetaileerde wapenuitbreiding en leuke interactie met de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
FloydRaalte schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:52:
[...]

Sorry als je niet zoveel ervaring hebt binnen het ARPG genre maar torchlight heeft verreweg het meeste vernieuwing gebracht binnen het genre sinds jaren. De random dungeons, de manier met dungeon tiles, andere randomisatie, je pet, en 100 andere zaken die als sinds diablo 2 irritant waren. Ik vond torchlight best geinig maar waardeer het vooral om zijn innovatie in het genre en vooruitgang. De gameplay vond ik iets minder geschikt om lang te spelen. Spells de reageren op de omgeving? Das al vaak gedaan. Check magica is voor grap. Is om heel dat principe heen gebouwd. En hoe kan dit spel nou beter zijn als path of exile als het niet speelbaar is? Je baseert je op 1 filmpje en wat screenshots en dan is het beter?

Het kan helemaal niet beter zijn als PoE op dit moment omdat het spel niet eens speelbaar is en PoE wel, dus het slaat gewoon een beetje nergens op als je zegt dat umbra leuker is, dat weet nog helemaal niemand. Ik weet wel dat PoE speelbaar is en Umbra niet, voor een game vindt ik dat best een belangrijke eigenschap. Ik weet niet wat deze studio je betaald om hun PR te doen maar ik zou meer vragen als ik jou was.

En grim dawn geef ik veel meer kans van slagen want daar zit een ervaren developper achter met ervaring in het genre (titan quest) en niet een stel beginnelingen die al 2 jaar bezig zijn en er niet al te veel voor te hebben laten zien. (ja een generieke ARPG)

En waarom zou ik housing willen in ARPG?...feature die ik niet snap ik een ARPG.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Postius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Sorry als je niet zoveel ervaring hebt binnen het ARPG genre maar torchlight heeft verreweg het meeste vernieuwing gebracht binnen het genre sinds jaren. De random dungeons, de manier met dungeon tiles, andere randomisatie, je pet, en 100 andere zaken die als sinds diablo 2 irritant waren. Ik vond torchlight best geinig maar waardeer het vooral om zijn innovatie in het genre en vooruitgang. De gameplay vond ik iets minder geschikt om lang te spelen. Spells de reageren op de omgeving? Das al vaak gedaan. Check magica is voor grap. Is om heel dat principe heen gebouwd. En hoe kan dit spel nou beter zijn als path of exile als het niet speelbaar is? Je baseert je op 1 filmpje en wat screenshots en dan is het beter?

Het kan helemaal niet beter zijn als PoE op dit moment omdat het spel niet eens speelbaar is en PoE wel, dus het slaat gewoon een beetje nergens op als je zegt dat umbra leuker is, dat weet nog helemaal niemand. Ik weet wel dat PoE speelbaar is en Umbra niet, voor een game vindt ik dat best een belangrijke eigenschap. Ik weet niet wat deze studio je betaald om hun PR te doen maar ik zou meer vragen als ik jou was.

En grim dawn geef ik veel meer kans van slagen want daar zit een ervaren developper achter met ervaring in het genre (titan quest) en niet een stel beginnelingen die al 2 jaar bezig zijn en er niet al te veel voor te hebben laten zien. (ja een generieke ARPG)

En waarom zou ik housing willen in ARPG?...feature die ik niet snap ik een ARPG.
Ho ho ik hoef geen ruzie! Vreemd hoe je zo op de persoon reageert. Naar mijn mening totaal niet wenselijk. Doe dat maar via een PB.

Ik waardeer Torchlight 1 en 2 ook enorm en hoewel er wel degelijk leuke en goeie vernieuwing in zit vindt ik het niet baanbrekend. Verder heb ik nergens gezegd dat PoE als spel beter was. Ik trek in mijn verhaaltje puur een ruwe vergelijking in graphics vanuit dat flimpje. Raar hoe je dit zo uit zijn verband trekt. Ja ik ben verder positief over Umbra. Dat housing niet de meest belangrijke feature is in een ARPG snap ik. En dat Grim Dawn meer vertrouwen geniet staat ook buiten kijf. Ik vindt dat de makers van Umbra voor een stelletje beginnelingen de boel best goed voor elkaar hebben en daarom ben ik benieuwd hoe dit verder gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door FloydRaalte op 27-05-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mja, zoals hier al vaker genoemd bestaat er in dit genre zo ontzettend veel keus, dat ik betwijfel of er nog genoeg mensen zitten te wachten op een dergelijke RPG.

Een rijtje bekende namen: Dungeon Siege, Torchlight, Diablo, Path of Exile & Skyrim.

Ik weet dat Skyrim geen ARPG is, maar voor mensen die een RPG zoeken, kan het wel een concurrent zijn.
Verder zie ik erg weinig vernieuwing, afgezien van aardige graphics dankzij de CryEngine.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 08:16
De trailer ziet er toch wel goed uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Hamert op 23-05-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magic666

No one's neighbour!

Ondertussen zijn ze aardig op weg: pakweg al op 91% met nog 15dgn te gaan.

Ik ben overtuigd, speel dit soort games ook graag, dus heb een pledge gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Vooral de vroege backers hadden een goede deal, $9 voor 2 kopietjes. Nu is het $15 voor 2 stuks, dus alsnog geen gekke deal. Qua graphics ziet het er heel vet uit, dus ik ben het nog aan het overwegen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
ik zelf heb ook een pledge gedaan.Qua graphics ziet het er inderdaad erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

de laatste paar dagen gaat het hard, 216K nu al van de beoogde 225K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
Als het een beetje mee zit gaat vandaag 225k gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

done! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu hopen dat ze aantal stretch halen, multiplayer en gender opties mogen er van mij ook in :P (local coop vind ik al best :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De nieuwe stretchgoals zijn nu ook duidelijk neergezet:
https://ksr-ugc.imgix.net...51fc8b7a86a9389c3a9d6a7ea

240.000 Gamepad support
295.000 Global leaderboard
320.000 Multiplayer Defense mode
360.000 female character

Bedragen lopen aardig had op voor de grotere features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:18:
De nieuwe stretchgoals zijn nu ook duidelijk neergezet:
https://ksr-ugc.imgix.net...51fc8b7a86a9389c3a9d6a7ea

240.000 Gamepad support
295.000 Global leaderboard
320.000 Multiplayer Defense mode
360.000 female character

Bedragen lopen aardig had op voor de grotere features.
Ligt het aan mijn of vallen die stretchgoals een klein beetje tegen? Van de 11 goals heb je zo te zien de meest in het oog springende er al uit gehaald en deze zijn top! Hoewel die expanded side quests er ook wel bij mag, meer content is altijd goed toch? :)

Maar bijna de helft van de goals zijn exclusive Kickstarter items. Zo hebben ze even 5 extra stretchgoals neergezet die zo'n 5k per stuk aan kickstarterfunds waard zijn. Hadden ze nou niet beter 25k aan een 'lootupgrade' stretchgoal kunnen spenderen die gewoon voor iedereen beschikbaar zou kunnen komen?
En nee, ik heb de club (nog) niet gebacked dus die Exclusive items krijg ik als normal buyer niet :P

Die Multiplayer Defense Mode moet ik overigens eerst eens zien (wanneer ze deze goal überhaupt gehaald hebben). Klinkt een beetje als CTF / Defend the package. Ze hebben het dan wel weer over Runs met monster randomisation. Dus wellicht het principe van een Greater Rift uit D3 maar dan niet aanvallen maar juist verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is wat veel misvatten bij stretchgoals, dat zijn gewoon extraatjes om de gaten op te vullen. Die kunnen ze altijd uitdelen als een goal erboven niet gehaald wordt, dan heb je in ieder geval iets als een grote goal niet wordt gehaald.

Female is natuurlijk tactisch neergezet, kost misschien ook berg geld, maar lang niet zoveel. Maar omdat zoveel mensen het willen, zal de kans groter zijn dat dat bedrag gehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Het gaat de goede kant op met de kickstarter. De teller staat op bijna 280k en daarmee wordt dan de volgende stretch goal behaald: -= EXPANDED SIDE QUEST POOL =-

Ik hoop dat de 320k stretch goal wordt behaald, dat introduceert namelijk mupliplayer in bepaalde mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ondertussen is de 285K gehaald dus die goal is er ook bij.

Gisteren een update met een filmpje van de apocalyptic forms...

Dat ziet er wel erg leuk uit moet ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
Wat ziet dit er schitterend uit zeg. Dat gras als je neerploft na een jump, wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met nog 35k te gaan tot we ook met females kunnen lopen, wordt nog krap die laatste 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Potdomme dat ziet er inderdaad goed uit! Hopelijk halen ze die laatste goal nog maar ik betwijfel of ze die 35k kunnen ophalen in 3 dagen. Vindt het ook niet super erg wanneer je alleen maar met Male gender kunt spelen. Zelfs een bigbudget game zoals Echo of Soul heeft een genderlock :P
Maar ik zou wel eens een demootje Umbra willen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
wou een pledge doen, maar kickstarter blijkt alleen maar CC te ondersteunen, opzich geen probleem maar ze accepteren mijn virtuele creditcard van mobileviking niet :(

ok vaag, probeerde het zojuist nog eens op werk, en ditmal geen - gebruikt in mn mastercard nummer en nu werkt het wel :S

maar goed we gaan niet verder klagen, ik ben nu officieel backer met 35 dollar :D early alpha access here i come *O*

[ Voor 43% gewijzigd door fuqua op 12-06-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multiplayer is ook een go, volgende week zou er nog info komen rond de female character, mogelijk dat ze alsnog gaan beginnen als de target niet gehaald wordt? :)

Extra stuk over companions staat er ook bij, mix van een D3 en NWO companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

en de female character is een feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Mmmm die kickstarter site van hun is ook aangepast. De stretchgoals gingen voorheen tot 360.000 (playable female char) en dat bedrag is behaald. En nu gaan de stretchgoals tot 760k met een hele horde aan nieuwe goals:
365k: Elemental weapons
375k: House sharing
400k: Dungeon challange mini mode
435k: Dungeon challange replay mode
485k: Dungeon challange full mode
495k: One more enemy (class)
510k: Transmog items
530k: Expanded skilltree
545k: Extra mini boss
595k: Pet armor
610k: Extra mini boss
640k: Extra boss
680k: Fistheld weapons
725k: Crafting on Ios en Android
760k: Prologue

En dat met nog 32 uur te gaan! :+

[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 13-06-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
375k moet nog wel gehaald worden, misschien 400k, maar meer dan dat gaat 'm waarschijnlijk niet worden in nog 32 uur :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las ik vanochtend nog de mail dat ze 48 uur hadden voor de female target, is die alweer gehaald, gaat hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

400K en een beetje eindtotaal, niet verkeerd die laatste paar uur :)
Nu weer dat lange wachten.... gelukkig heeft Grim Dawn een update gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 10:36
maniak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:08:
[...]

dat was niet nieuw ... dat was al bij Fate http://store.steampowered.com/app/246840/

dus nieuw was dat ook niet , dit spel kwam al veel eerder uit dan TL

Dus echte nieuwe dingen had TL niet het was alleen een game die alle goede dingen van diverse spellen bij elkaar had gestopt en met de toen apparte style van de engine is het een leuk spel geworden

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Op hun eigen site gaan ze gewoon door met pledge-supporting en daar staat de teller nu op 412,801 USD. (next goal at 435,000 replay mode)

Hebben jullie de modmogelijkheden al gezien? Hier wordt ik ook heel blij van!
]

[ Voor 26% gewijzigd door FloydRaalte op 16-06-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flinke aanloop en /schop :P

Kreeg vandaag de mail dat de eerste versie speelbaar is, helaas was hij op dropbox gezet die in ~10 minute al locked was wegens teveel data usage. Dus morgen nog even kijken, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 22:45
Wow dat ziet er goed uit!

Zeker volgen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even de beta gespeeld, naja, techdemo, ziet er al mooi uit, ze hebben al aardig wat dingen werken. Ze hebben de effecten van de cryengine er flink in zitten, particals van skills, fonteinen of schaduw, erg mooi.

Krijg alleen mijn XBO record niet werkend, anders had ik even filmpje kunnen schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
SinergyX schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:17:
Even de beta gespeeld, naja, techdemo, ziet er al mooi uit, ze hebben al aardig wat dingen werken. Ze hebben de effecten van de cryengine er flink in zitten, particals van skills, fonteinen of schaduw, erg mooi.

Krijg alleen mijn XBO record niet werkend, anders had ik even filmpje kunnen schieten :)
wat zijn je computer specs en hoe loopt het daarop ? (speel je het bv op een laptop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fuqua schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:12:
wat zijn je computer specs en hoe loopt het daarop ? (speel je het bv op een laptop?)
FX8350 met een 290X, framerate komt niet boven de 30fps uit, maar dat was al vrij duidelijk aangegeven dat de performance op dit moment geen prioriteit is. Settings qua graphics lijken ook niet helemaal te werken, graphics lager zetten is bijna altijd een crash of geeft een heel raar '640x480' effect wat weinig aan de framerate doet.

Pagina: 1