• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:01
Dag allemaal,

Aangezien ik volgende maand naar Ijsland trek, waar we met een huurauto gaan rondrijden, wou ik een action cam hebben voor o.a. mooie timelaps-filmpjes te maken. Ook thuis wil ik wat creatief wezen, o.a. met mijn hond mooie actiebeelden maken. Mijn oog viel daarom meteen op de Gopro toestellen. Nu zie ik weinig verschil tussen de black en de silver versie van de 4e reeks. Kan er me iemand vertellen wat de absolute meerwaarde is van de black, en of dit voor mij van toepassing zou zijn? De prijs is natuurlijk wel een pak hoger!

Alvast bedankt voor wat info

Christophe

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:47
http://shop.gopro.com/EMEA/hero4

daar vind je alle verschillen.

Grofweg: Silver heeft een (touch)schermpje, de black heeft de mogelijkheid in hogere resolutie op te nemen of hogere framerates.

• Cloclo100
Als ik het zo zie, dan is de 3+ nauwelijks verschillend van de 4 silver.. ik denk dat ik me qua prijs beter richting die optie draai?

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:34
Ik heb een paar maanden geleden voor de 4 silver gekozen, de 3 black is nauwelijks leverbaar en er zit idd bijna geen verschil tussen. De 4 silver heeft een schermpje wat weer een voordeel is :)

Ik zou zelf voor weer voor de silver gaan.

• Cloclo100
Met uiteraard de kanttekening dat een extra schermpje ook sneller opladen betekent..

• Electromonkey
Yup dat wel, heb er destijds ook maar een batterijtje bij gekocht :)
Maar schermpje gaat na ong 10 sec uit geloof ik (tijdens filmen)

• Cloclo100
Is dat voor jou persoonlijk een unique selling point, het schermpje? Omdat hij meestal toch gemonteerd wordt..

• Cloclo100
http://www.videocamerasho...-black-accu-geheugen.html dit is natuurlijk wel een strakke deal!

• Electromonkey
Hm niet echt, het was meer dat ik de functies van de black overbodig vond.
Filmen in 4K is natuurlijk prachtig, alleen ik had al wat ervaring met een 3 Black en daarbij de gigantische filmpjes die daar al uit kwamen rollen. Vandaar dat de keuze uiteindelijk op de silver is gevallen, met een bijkomend voordeel dat het schermpje daar al op zit :).
Pagina: 1