Onderzoek naar Big Data en Data Driven Management

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sense
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-08 22:03
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier in de goede hoek zit van het forum, maar ik hoop hier de mensen met kennis te treffen die nodig is voor mijn onderzoek. Mocht dit niet de goede hoek zijn, kan iemand mij dan naar de juiste plek verwijzen. Hieronder volgt een kleine introductie.

Mijn naam is Alex en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek. Mijn onderzoek heeft als onderwerp ‘Big Data en Data Driven Management’ en richt zich uitsluitend op bedrijven. Ik wil door middel van mijn onderzoek de volgende dingen inzichtelijk krijgen; de adoptie van Big Data in Nederland, hoe organisaties data gebruiken om op te sturen en de daaraan gekoppelde faciliteiten (bijv. data warehousing).

Voor mijn onderzoek heb ik een enquête opgesteld over dit onderwerp. Voor de mensen die zo vriendelijk zijn om hem in te willen vullen; u vindt hieronder de link. De enquête neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag. Ik kan uw hulp hiervoor goed gebruiken.

De enquête: *snip*

Vragen zullen gaan over Big Data, de impact hiervan, Data warehousing, ETL-processen en rapportageprocessen. Daarnaast ook over de manier waarop informatie wordt gebruikt (door het management) om de organisatie op te sturen.

Bij voorbaat dank,

Alex

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 11-05-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
^ Die regel geldt forum-breed; maar in de meeste sub-fora worden er nog wel wat extra eisen gesteld voordat überhaupt overwogen wordt of een enquête toegestaan wordt.

De moderators van 't forum dat je op 't oog hebt om je enquete te plaatsen (in dit geval dus klaarblijkelijk Programming) vindt je rechtsbovenaan. Stuur even een berichtje en dan gaan we van daar uit verder ;)

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 11-05-2015 14:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

^^ als toevoeging: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! Hoewel deze richtlijnen specifiek geschreven zijn voor Algemene Zaken geldt 99% ook hier. Handig om even door te nemen voordat je contact met ons opneemt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.