Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 21:15

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Medetweakers,

Mijn vriendin heeft gisteren een filmpje gemaakt met haar Galaxy Note 2 , android kitkat.
Echter toen ze stopte met opnemen kreeg ze een foutmelding en het filmpje is nergens te bekennen.
Ik heb al verschillende mappen in de android map doorgespit maar kan niks vinden.
Is er een specifieke video temp map?

Mappen wat ik doorgezocht heb zijn zo een beetje alle mappen waar media of video bij stond onder de locatie Android/Data en de map lost and found.

Op internet vind ik een hoop oplossingen over recovery maar ik heb eerst de file nodig.

Ik hoop dat er een oplossing is, wegens prive redenen heeft het filmpje emotionele waarde.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mogelijk is de temp file verwijderd na de foutmelding. De oplossingen over 'recovery' kunnen dus alsnog interessant zijn. De vraag is echter of je iets gaat vinden.Grote kans dat het alweer overschreven is.

Google ook even naar de specifieke app naam.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 21:15

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Room42 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:44:
Mogelijk is de temp file verwijderd na de foutmelding. De oplossingen over 'recovery' kunnen dus alsnog interessant zijn. De vraag is echter of je iets gaat vinden.Grote kans dat het alweer overschreven is.

Google ook even naar de specifieke app naam.
Het is de default camera app...ze heeft erna nog gefilmd om te kijken of die het toen wel deed....ben er bang voor. Maar welke map zet hij de temp files?

Keep it calm...en lek mig de zuk