Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar blijven de goeie sim-only deals ?

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07:51
Vorig jaar Juni 3 abonnementen afgesloten bij Vodafone nav een mailing.

Abonnement Actie 300 + 500 MB SIM Only, 12 maanden voor € 4,00 per maand :)

Aangezien ik vrijwel ieder jaar overstap om voor een scherp tarief mobiel te kunnen bellen ben ik aan het vergelijken geslagen (ongeveer hetzelfde als bovenstaande en GEEN 4G).

Ik zie echter geen enkele aanbieding die zo scherp is als bovenstaand en ook geen mailingen meer met vergelijkbare voorstellen.

Is dit over en uit ? Zijn de deals op ?

Iemand hier een idee over.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:32
Sowieso heb ik niet het gevoel dat er sprake is van een voor consumenten gunstige (en gezonde) concurrentiestrijd.

Eind vorig jaar was het geloof ik Tele2 die had aankondigd de markt flink te gaan opschudden, maar daar merk ik tot op heden weinig van.

Qua data zie je juist dat databundels duurder of kleiner worden.

Ik denk dat de bedrijven heel goed beseffen dat, nadat ze met sms minder zijn gaan verdienen, nu ook de inkomsten uit bellen aardig beginnen te dalen door VoIP enz. Data is in de toekomst de enige relevante bron van inkomsten en daar proberen ze nu krampachtig geld aan te verdienen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:08
o euro abo bij https://www.choozze.nu/ ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Het probleem bij Choozze is dat je volgens mij niet kan kiezen om bij het € 0,- abonnement meer belminuten te krijgen dan de standaard 100 belminuten. Je moet dan direct het Choozze Bright abonnement afnemen á € 30,- per maand.

Als je ongeveer weet wat je nu en voor de komende 2 jaar gaat gebruiken, dan ben je volgens mij momenteel het meest gunstige uit bij Simpel. Tot het eind van deze maand krijg je het dubbele aantal minuten/mb's op alle abonnementen. Enige voorwaarde is dat je een abonnement voor 2 jaar afsluit, tussentijds wijzigen kan, maar dan vervalt je voordeel. Ik zit zelf ook naar een nieuwe sim-only te kijken maar ik weet niet of ik met de 2GB van Simpel wel uit ga komen en ik wil niet het risico lopen om dan aan een abonnement van 2 jaar vast te zitten.

1815

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-09 21:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

http://prntscr.com/74fubq

Hmm, dat lijkt zo slecht nog niet, 15 euro voor 2100MB + 100minuten/SMS.
Is op Tmobile netwerk, zonder 4G.

Nu vind ik 3G an-sich wel prima, en voor 4G mag je ook een lekkere premium betalen bij de meeste providers, maar bij Tele2 zou ik als het goed is gratis 4G moeten krijgen bij mijn Nexus5 + 1000MB + 200Minuten/SMS voor 25 euro per maand. Dat was toen trouwens ook een verrekt lekkere deal, 600 euro in 2 jaar waar de telefoon 400 euro kostte en je dus eigenlijk iets van 8-9 euro p.m. voor het abbo zelf kwijt was.

Dit loopt helaas eind van het jaar af, net als het abbo van mijn zusje (500MB + 100min/sms bij Tmobile voor 4 euro p.m.) wat over een maand of 2 alweer afloopt...

Bij Simpel heb je dit voor 12,50 incl. onbeperkt SMS. Ook weer op 3G netwerk van Tmobile.

[Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 12-05-2015 19:27]

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-09 16:24

13art

Moderator Mobile
Haha ik ken het, vorig jaar via studentmobiel zo'n zelfde soort abonnement afgesloten, maar nu blijft het nog even stil. Ik gok dat tegen juni aan, of in juni zelf de aanbiedingen weer komen. Dan zitten we op de helft van het jaar, en willen bedrijven wellicht nog even snel wat targets halen en dat lukt dan prima met dat soort deals.

Wie weet komen ze dus nog.
Bij mij loopt mijn abonnement eind juli af, ik heb dus nog even.

Xioami powerbank te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Aanbiedingen en Kortingscodes in de gaten houden, verder heeft dit topic weinig zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True