Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

1000 Domeinnamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Frys
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Hallo Tweakers,

Op dit moment heb ik de beschikking tot +-1000 domeinnamen allemaal richting Led. De namen hebben allemaal verschillende extensies zoals .info, ws, com, nl etc.

Nu vroeg ik mij af wat zou ik kunnen doen met deze domeinen om hier wat mee te verdienen. Ik kan ze wel allemaal gaan invullen en affiliate worden met een coolblue/bol. Maar de tijd dat het kost om de domeinen in te vullen gaat dan wel erg lang zijn.

Misschien heeft hier iemand nog een idee wat ik er mee zou kunnen doen?

Goedkoop 3D Printen bij https://epin3d.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:50

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Laten verlopen/opheffen en daarmee laten vrijkomen voor mensen/bedrijven die er wél iets mee kunnen zonder uitgemolken te worden voor een fatsoenlijk domein ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Mr Orange
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-09 22:15
+1 voor RobIII

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 10:00
Ik snap dit soort mensen/bedrijven niet hoor. Als je geen écht goed idee hebt en zomaar 1000 led-gerelateerde (dus niet zomaar écht goede) domeinnamen registreert, dan moet je dat niet doen. Kost je minstens 1000 euro per jaar. Weggegooid geld toch?

Manipuleren.com te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Tenzij je ze (veel te duur) weer verkoopt. Wat vaak pecies het doel is. Verkoop er één of twee voor 2.500 en je hebt je geld eruit. Domain squatting heet dat ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GameSpel
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-07-2016
Hetzelfde is vaak het geval met achternamen... wilde zelf 'mijnachternaam'.nl registreren, maar die was al geregistreerd door een bedrijf. Kon hem overnemen voor 1500 euro!! Schoften zijn het...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: april 2000
  • Nu online
Soms zou je willen dat de prijs per domein per jaar weer flink omhoog zou gaan, voor de meeste partijen met enkele domeinen geen probleem .. voor dit soort types wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 10:00
RobIII schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Tenzij je ze (veel te duur) weer verkoopt. Wat vaak pecies het doel is. Verkoop er één of twee voor 2.500 en je hebt je geld eruit. Domain squatting heet dat ;)
Ik snap wel hoe het werkt (en dát het werkt), maar kun je dan niet beter 5-10 goede, sterke domeinen registreren. Waarom 1000?

Manipuleren.com te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

barrymossel schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:56:
maar kun je dan niet beter 5-10 goede, sterke domeinen registreren. Waarom 1000?
Je spreekt jezelf nogal tegen :?
Ik snap wel hoe het werkt (en dát het werkt)
Hoe meer je er registreert á een paar cent, hoe meer kans je hebt dat iemand 't domein wil hebben. En dan vraag je er de hoofdprijs voor en verdien je alle andere 1000 domeinen in 1 klap terug (en then some...)

Over mij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 22:38
[...]

Ik snap wel hoe het werkt (en dát het werkt), maar kun je dan niet beter 5-10 goede, sterke domeinen registreren. Waarom 1000?
Domeinnamen die mensen willen hebben, dat zijn goede domeinnamen. En hoe meer je er hebt, hoe groter de kans is dat er iets tussen zit wat iemand wil hebben. Daarom 1000 in plaats van een handvol ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:59
Led is toch al een tijd in opmars. Als je nu niet kan verzilveren, wanneer dan wel?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True