Android 5.0 sinds een week op mijn phone.
Het ziet er strak uit en werkt prima, behalve de instellingen met geluid.
Ik heb twee eisen:
- Als ik gebeld word, mag de telefoon alleen trillen en nooit geluid maken.
- Bij Whatsapp berichten mag de telefoon nooit trillen en nooit geluid maken.
Ik heb in de Whatsapp alle opties met betrekking tot trillen uitgezet.
Helaas krijg ik bovenstaande eisen niet voor elkaar. Bij de instellingen van geluid heb je drie mogelijkheden. Als ik beltoonvolume helemaal uitzet, gaat mijn Whatsapp trillen als ik een bericht binnenkrijg. Indien ik het balkje van beltoonvolume naar rechts zet, gaat mijn telefoon geluid maken bij bellen, maar is Whatsapp volledig stil.
Ik ben al een tijdje bezig geweest met verschillende profielen, maar niets werkt en aan allebei de eisen kan niet worden voldaan.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem of is hier bekend mee?
Met Android 4.4 had ik nooit problemen en bloed irritant dat dit is aangepast. Ik vind het vreselijk irritant om elke keer je telefoon te voelen bij Whatsapp, want dit leidt enorm af tijdens werk/prive en belgeluiden is helemaal monstertilt.
Alvast dank voor de inbreng.
Het ziet er strak uit en werkt prima, behalve de instellingen met geluid.
Ik heb twee eisen:
- Als ik gebeld word, mag de telefoon alleen trillen en nooit geluid maken.
- Bij Whatsapp berichten mag de telefoon nooit trillen en nooit geluid maken.
Ik heb in de Whatsapp alle opties met betrekking tot trillen uitgezet.
Helaas krijg ik bovenstaande eisen niet voor elkaar. Bij de instellingen van geluid heb je drie mogelijkheden. Als ik beltoonvolume helemaal uitzet, gaat mijn Whatsapp trillen als ik een bericht binnenkrijg. Indien ik het balkje van beltoonvolume naar rechts zet, gaat mijn telefoon geluid maken bij bellen, maar is Whatsapp volledig stil.
Ik ben al een tijdje bezig geweest met verschillende profielen, maar niets werkt en aan allebei de eisen kan niet worden voldaan.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem of is hier bekend mee?
Met Android 4.4 had ik nooit problemen en bloed irritant dat dit is aangepast. Ik vind het vreselijk irritant om elke keer je telefoon te voelen bij Whatsapp, want dit leidt enorm af tijdens werk/prive en belgeluiden is helemaal monstertilt.
Alvast dank voor de inbreng.