Hey beste tweakers.
Ik zelf heb een pc hier laten samenstellen ( dinsdag word die geassembleerd) en het broertje van mijn vriendin wil nu ook een game pc en ik dacht dat ik hem even zou helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral gamen zoals bo2, minecraft en counter strike
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Hij wil gamen en ik neem aan youtube kijken enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij zei max 550 dus ik zelf ben er iets overheen en daarom vraag ik even aan jullie welke goedkoper kunnen en of alles op elkaar past
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik neem aan 550 maar zal vast paar euro's boven zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja alleen de monitor ( toetsenbord en muis ga ik kijken of ik mijne fijn vind en laat ik hem even kijken en dan neemt die die, windows heb ik nog liggen voor hem)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Ga je overklokken?
Ik denk dat hij niet eens wat dat is
Ik had zelf dit:
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik zelf heb een pc hier laten samenstellen ( dinsdag word die geassembleerd) en het broertje van mijn vriendin wil nu ook een game pc en ik dacht dat ik hem even zou helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral gamen zoals bo2, minecraft en counter strike
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Hij wil gamen en ik neem aan youtube kijken enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij zei max 550 dus ik zelf ben er iets overheen en daarom vraag ik even aan jullie welke goedkoper kunnen en of alles op elkaar past
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik neem aan 550 maar zal vast paar euro's boven zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja alleen de monitor ( toetsenbord en muis ga ik kijken of ik mijne fijn vind en laat ik hem even kijken en dan neemt die die, windows heb ik nog liggen voor hem)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Ga je overklokken?
Ik denk dat hij niet eens wat dat is
Ik had zelf dit:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3 4130 Boxed | € 113,50 | € 113,50 |
1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 182,- | € 182,- |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |