[iPhone] Video versturen via Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een iphone 6 en wil een video in de app "videos" versturen met whatsapp maar dat krijg ik niet voor elkaar.
de videos die in de app van fotos staan kan ik wel versturen.

hoe krijg ik het voor elkaar om vanuit "videos" iets te versturen via whatsapp?

mvg,

martijn

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Speedmaster

Make my day...

Links - Pijltje omhoog - Foto/Video bibliotheek - Links boven Albums - scroll naar video - selecteer video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dat bedoeld TS niet. Je kunt geen videos versturen uit de "app" Video's :) Die video krijg je er alleen op/vanaf met iTunes.

TS bedoeld deze:

Afbeeldingslocatie: https://tripletsisters.files.wordpress.com/2013/11/ios-7-video-icon-pn.png

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de huiskamer.

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 12-05-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Wanneer ik een zelf gemaakt filmpje in MP4 via iTunes heb over gezet naar mijn iphone dan wordt dit in de map Thuisvideos geplaatst (dus in de app "videos") en niet in de filmrol in de app Fotos. Uit de map Fotos kun je filmpjes wel via whatspp versturen (via + teken) maar uit de map videos/Thuisvideos niet. Maar het zelf gemaakte filmpje krijg ik niet overgeheveld naar de foto's app. Via itunes krijg ik ook niet de keuze in welke map/app op mij iphone ik mijn filmpje wil zetten.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kan je als je op de deelknop drukt niet onder “‘meer” WhatsApp activeren? Ik heb die hele videos app nog nooit ook maar geopend dus geen idee hoor, just throwing it out there :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1